H οικονομική κρίση και η αρνητική ψυχολογία των καταναλωτών εξαιτίας του περιορισμού του διαθέσιμου εισοδήματος φαίνεται πως άγγιξε και τα...ράφια των σούπερ μάρκετ τα οποία ίσως για πρώτη φορά τα τελευταία χρόνια θα καταγράψουν μείωση πωλήσεων που σύμφωνα με εκτιμήσεις θα αγγίξει το 3% για το σύνολο του 2010.
Ενδεικτική εξάλλου της ανατροπής που συντελείται στις καταναλωτικές συνήθειες είναι η ανάπτυξη των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας (προϊόντα με τη φίρμα του σούπερ μάρκετ που τα διαθέτει) που καταγράφουν υψηλό ποσοστό αύξησης πωλήσεων σε αντίθεση με τα επώνυμα προϊόντα που χάνουν δυνάμεις. Πλέον ένα στα πέντε προϊόντα που μπαίνουν στο καλάθι του καταναλωτή είναι ιδιωτικής ετικέτας.
Post Top Ad
Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010
Home
Unlabelled
Μειωμένες οι πωλήσεις στο σύνολο των σούπερ μάρκετ