Απίστευτη καταγγελία κατά του "εγκεφάλου" της μαφίας των πλειστηριασμών.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Απίστευτη καταγγελία κατά του "εγκεφάλου" της μαφίας των πλειστηριασμών..

«Όταν κατάλαβε ότι έδινα στοιχεία στις αρχές πήγε να με πιάσει με το καλό. Όταν δεν έπιασε αυτό άρχισαν τις απειλές. Με απειλούσαν τηλεφωνικά ότι θα αποκεφαλίσουν το ένα από τα δυο παιδιά μου. Σε άλλο τηλεφώνημα μου είπαν: Θα σου ανοίξω την κοιλιά. Να σου κάνω τα έντερα κολιέ..».

Πάγωσε το... ακροατήριο του Β΄ Αυτόφωρου Τριμελούς Πλημμελείοδικείου Αθηνών από τις περιγραφές του δικηγόρου στο επάγγελμα και βασικού μάρτυρα της αποκαλούμενης υπόθεσης της «μαφίας των πλειστηριασμών» για τις «απειλές» που -όπως υποστηρίζει- δεχόταν κατά της ζωής του αλλά και σε βάρος των παιδιών του, προκειμένου να μην αποκαλύψει τη δράση του 53χρονου πολιτικού μηχανικού που φέρεται ως «εγκέφαλος» του κυκλώματος.

Οι καταγγελίες του δικηγόρου έγιναν στη δίκη με κατηγορούμενο τον πολιτικό μηχανικό, μετά από μήνυση που υπέβαλε σε βάρος του ο καταγγέλων για απειλές κατά της ζωής του. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι αποκαλύφθηκε και πώς γνώριζε ο συγκεκριμένος δικηγόρος τη φερόμενη δράση του κυκλώματος, αφού όπως είπε εργαζόταν στο γραφείο του πολιτικού μηχανικού ως νομικός σύμβουλος και μάλιστα με πλουσιοπάροχες αμοιβές.
Συνεργάζεται με τις αρχές 16 μήνες
Περιγράφοντας τα γεγονότα από τη στιγμή που πριν 16 μήνες άρχισε να «μιλάει» στις διωκτικές αρχές, μέχρι τις 31 Οκτωβρίου όπου έλαβε έναν φάκελο με μια σφαίρα από καλάσνικοφ και μήνυσε τον πολιτικό μηχανικό, ο μάρτυρας υποστήριξε:
Ότι κάποια στιγμή υπέπεσε στην αντίληψη του πως γίνεται σωρεία πλαστογραφιών στο γραφείο του πολιτικού μηχανικού και επειδή βρέθηκε σε δύσκολη θέση αποφάσισε να το καταγγείλει στην Διεύθυνση Οργανωμένου Εγκλήματος.
«Κατάλαβε ότι εγώ έδινα στοιχεία. Στην αρχή με πήρε με το καλό, μου είπε ότι γνωρίζει για το ρόλο μου και μου είπε ότι θα βρούμε τρόπο να ανακαλέσεις, να τα τελειώσουμε αυτά. Μετά άρχισαν και με απειλούσαν τηλεφωνικά ότι θα αποκεφαλίσουν το ένα από τα δυο παιδιά μου. Σε άλλο τηλεφώνημα μου είπαν: Θα σου ανοίξω την κοιλιά. Να σου κάνω τα έντερα κολιέ..». Πριν από 2 μήνες -σύμφωνα πάντα με τον μάρτυρα- δέχθηκε σημείωμα που έγραφε «οι ρουφιάνοι πεθαίνουν τελευταίοι».
Την προηγούμενη δε της αποστολής του φακέλου με τη σφαίρα, ο μάρτυρας κατέθεσε στο δικαστήριο ότι ο πολιτικός μηχανικός του είπε «έλα να τα βρούμε για τελευταία φορά», ενώ στη συνέχεια «ένας κοινός γνωστός μας μου είπε: δεν υπάρχουν δυο στρατόπεδα. Υπάρχει ένα, εμείς και όποιος δεν υπακούει θα δεις τι θα γίνει.».
Τελικά, το δικαστήριο ανέβαλε για 16 Φεβρουαρίου 2011 μετά το αίτημα και των 2 πλευρών για να κληθεί και να καταθέσει ο αστυνομικός που προστατεύει το μάρτυρα -ολόκληρο το 24ωρο- και ήταν μπροστά στο περιστατικό με τη σφαίρα..
Πηγή:www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Bookmark and Share