Οι έμποροι αναζητούν τρόπους να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό και να ενισχύσουν τον τζίρο τους πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων στις 15 Ιανουαρίου.
Με μεγάλες προσφορές - προεκπτώσεις οι οποίες σε κάποια προϊόντα αγγίζουν το 50% έκανε ποδαρικό το 2011 στα καταστήματα καθώς οι...έμποροι αναζητούν τρόπους να προσελκύσουν το καταναλωτικό κοινό και να ενισχύσουν τον τζίρο τους πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων στις 15 Ιανουαρίου.
Για μια ακόμα χρονιά στους τρόπους επικοινωνίας των εμπορικών επιχειρήσεων με τους καταναλωτές έχουν ενταχθεί προωθητικές ενέργειες όπως συστημένες επιστολές, αποστολή SMS στα κινητά τηλέφωνα, δωροεπιταγές αξίας ίσης με το 50% της αγοράς αλλά και προσφορές τύπου 1+1 δώρο.
Ελπίδα για το λιανεμπόριο οι εκπτώσεις
Τα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου για τη χρονιά που πέρασε ήταν απογοητευτικά. Το 2010 η μείωση της κατανάλωσης σε πραγματικούς όρους (δηλ. σε όγκο) ήταν 52% στον κλάδο ένδυσης - υπόδησης, 28% στα καύσιμα, 27% στα φάρμακα-καλλυντικά, 15% σε έπιπλα-ηλεκτρικά είδη, 14% στα ποτά-καπνό και 11% στα τρόφιμα.
Την εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα αλλά και την Πρωτοχρονιά οι καταναλωτές επισκέφτηκαν τα εμπορικά καταστήματα, περιορίστηκαν όμως σε αγορές χαμηλού κόστους που προορίζονταν για δώρα προς τρίτους.
"Το δεκαήμερο προσφορών πριν την επίσημη έναρξη των εκπτώσεων καθώς επίσης η περίοδος των εκπτώσεων αποτελεί ελπίδα για το λιανεμπόριο που περιμένει να αυξήσει τους τζίρους του και να αντιστρέψει το αρνητικό κλίμα του 2010" δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης.