- Η αισχρή εικόνα των βουνών σκουπιδιών στους δρόμους της Θεσσαλονίκης πάντως,δεν αναμένεται να αλλάξει άμεσα.
Το πρωί πραγματοποιήθηκε έκτακτη σύσκεψη στο νέο δημαρχιακό μέγαρο παρουσία του δημάρχου Θεσσαλονίκης κ. Μπουτάρη, των αντιδημάρχων Ανακύκλωσης και Καθαριότητας Στάθη Αβραμίδη, Ανάπτυξης και Διαχείρισης Οικονομικών Πόρων Χασδάϊ Καπόν, εκπροσώπων των ενόπλων δυνάμεων και εργοληπτών για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα που ταλαιπωρεί εδώ και καιρό τους πολίτες της Θεσσαλονίκης με τη μη σωστή αποκομιδή των απορριμμάτων.
Στη σύσκεψη αποφασίστηκε η άμεση εκπόνηση ενός πλαισίου συνεργασίας που θα μπορεί να τεθεί σε εφαρμογή ανά πάσα στιγμή μέσα στο επόμενο τρίμηνο.
«Με αφορμή την προβληματική κατάσταση από τη συσσώρευση των σκουπιδιών πραγματοποιήσαμε έκτακτη σύσκεψη όπου ζητήσαμε τη συνδρομή και του στρατού και του συνδέσμου εργοληπτών προκειμένου να βελτιώσουμε τη σημερινή εικόνα της πόλης», δήλωσε ο κ. Μπουτάρης και πρόσθεσε: «Σε πρώτη φάση και πριν η κατάσταση φτάσει σε επίπεδο έκτακτης ανάγκης θα ζητήσουμε τη συνδρομή σε στρατιωτικούς και ιδιωτικούς τράκτορες για να μεταφέρουμε τα κοντέινερ με τα απορρίμματα από το σταθμό μεταφόρτωσης του δήμου στο ΧΥΤΑ Μαυροράχης».
Παράλληλα, όπως ανέφερε ο κ. Μπουτάρης θα ενταθούν οι προσπάθειες για την επισκευή ή την αντικατάσταση των απορριμματοφόρων και την επίλυση του προβλήματος με την προμήθεια των ανταλλακτικών.
Εξάλλου, ο δήμος Θεσσαλονίκης απευθύνει έκκληση στους πολίτες και τους καταστηματάρχες να αποθηκεύουν προσωρινά τα σκουπίδια που δεν αποσυντίθενται και να διευκολύνουν τη διακίνηση των απορριμματοφόρων στους δρόμους της πόλης.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Ανακύκλωσης και Καθαριότητας, Στάθη Αβραμίδη, από τα 73 απορριμματοφόρα του δήμου βρίσκονται σε λειτουργία 12 έως 18, ανάλογα την ημέρα, και μόλις ένας από τους συνολικά 12 τράκτορες, που μεταφέρει τα σκουπίδια από το Σταθμό Μεταφόρτωσης στο ΧΥΤΑ.
Από το στρατό θα ζητηθούν μόνο οχήματα και όχι στρατιώτες, καθώς το πρόβλημα της αρμόδιας αντιδημαρχίας είναι η έλλειψη ικανού αριθμού οχημάτων και όχι η έλλειψη προσωπικού. Όπως αναφέρει ο κ. Αβραμίδης θα πρέπει να ανανεωθεί άμεσα ο στόλος του δήμου καθώς το σημερινό κόστος συντήρησης υπερβαίνει τα 2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.