από τις Ελληνικές αντιπροσωπείες:
Στην ανάκληση 1.589 αυτοκινήτων Fiat Grande Punto, Grande Punto Van, Punto Evo και Punto Evo Van όλων των εκδόσεων προχωρεί η FIAT GROUP AUTOMOBILES HELLAS S.A., όπως ανακοίνωσε η γενική γραμματεία Καταναλωτή.
Η ανάκληση αφορά οχήματα, για τα οποία καθορίστηκε τεχνική επέμβαση και συγκεκριμένα o έλεγχος της σωστής διαμόρφωσης του lay out (διαρρύθμιση) της καλωδίωσης της μονάδας ελέγχου του ABS, προκειμένου να αποφευχθεί η πιθανή καταστροφή με την πάροδο του χρόνου, με πιθανότητα δημιουργίας βραχυκυκλώματος και σε εξαιρετικές περιπτώσεις ανάπτυξης φωτιάς στο αυτοκίνητο.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στα κατά τόπους εξουσιοδοτημένα συνεργεία της FIAT για να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος της καλωδίωσης, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινίσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν με τη γραμμή επικοινωνίας 800.11.500.800.
Παράλληλα, ανακλήσεις αυτοκινήτων Mitsubishi μοντέλο Outlander πραγματοποιεί η εταιρεία ΙΑΣΩΝ A.Ε.Β.E., Επίσημος Εισαγωγέας - Διανομέας της Mitsubishi Motors Corporation στην Ελλάδα, σύμφωνα με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Πρόκειται για το μοντέλο Outlander με κινητήρα 2.0 DiD diesel. Η ανάκληση είναι συμπληρωματική παλαιότερης (Δελτίο Τύπου 30/06/2010) και αφορά 506 οχήματα, μοντέλα παραγωγής 2007 έως 2009, στα οποία η καλωδίωση της μονάδας ελέγχου του κινητήρα λόγω του τρόπου τοποθέτησης υπάρχει περίπτωση να έρχεται σε επαφή με το αντικλεπτικό στήριγμα. Στην περίπτωση που υπάρχει επαφή, η καλωδίωση ενδέχεται να φθαρεί και να προκληθεί βραχυκύκλωμα. Σαν συνέπεια ενδέχεται η μίζα να λειτουργεί συνεχώς, με τον κινητήρα σε λειτουργία, οδηγώντας την σε υπερθέρμανση.
Επίσης ανακαλείται το μοντέλο Outlander, που δεν εξοπλίζεται με εμπρός ηλεκτρικά καθίσματα. Η ανάκληση αφορά 400 οχήματα, μοντέλα παραγωγής 2008, στα οποία υπάρχει μια ελεύθερη φύσα στην καλωδίωση του πατώματος κάτω από κάθε μπροστινό κάθισμα. Οι ακροδέκτες αυτής ενδέχεται να παρουσιάσουν οξείδωση, όταν οι επιβάτες εισέρχονται στην καμπίνα μεταφέροντας υγρασία (από χιόνι, βροχή ή άλλα υγρά), η οποία διαπερνά τη μοκέτα του αυτοκινήτου.
Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω συστημένης επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Επίσημων Συνεργείων MITSUBISHI MOTORS σε όλη την Ελλάδα, για να γίνουν οι απαραίτητοι έλεγχοι και διορθωτικές ενέργειες που απαιτούνται, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες οι καταναλωτές μπορούν να επικοινωνούν με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας ΙΑΣΩΝ Α.Ε.Β.Ε. στο τηλέφωνο 210 3483784 (κα Λιναρδάτου).