Οτι το δημόσιο χρέος όλων των χωρών του ευρωπαϊκού Νότου (και όχι μόνο) χτυπάει κόκκινο το έχουν εμπεδώσει πλέον οι πάντες.
Οτι η Ελλάδα, η Ιρλανδία και η Πορτογαλία έγιναν πριν από μερικά χρόνια δεκτές με...ενθουσιασμό στις αγκάλες της Ε.Ε. από τις ίδιες χώρες που τώρα προσπαθούν να τις πετάξουν έξω από τα (οικονομικά) σαλόνια της Ευρώπης είναι επίσης γνωστό.
Οτι οι τρεις χώρες και οι λαοί τους εξωθούνται με το στανιό σε εξαθλίωση, καθώς έχουν οδηγηθεί στην «οικονομική λαιμητόμο» της τρόικας, έχει γίνει, πλέον, αγαπημένο θέμα συζήτησης παππούδων και γιαγιάδων ακόμα και στις εκδρομές με πούλμαν των ΚΑΠΗ.
Σε πείσμα, όμως, της ζοφερής πραγματικότητας που αντιμετωπίζουν καθημερινά στα σπίτια τους, οι μαθητές γυμνασίου είναι υποχρεωμένοι να παπαγαλίζουν την αποθεωτική εικόνα της Ε.Ε. που παρουσιάζουν τα βιβλία τους.
Αντιγράφουμε από το βιβλίο Γεωλογίας-Γεωγραφίας της Β' γυμνασίου που διδάσκεται αυτή τη στιγμή, η συγγραφή του οποίου χρηματοδοτήθηκε κατά 25% από εθνικούς πόρους και κατά 75% από την Ε.Ε. (Γ' ΚΠΣ, Ενέργεια 2.2.1).
Το κεφάλαιο αναφέρεται στη «Σημασία της Ευρωπαϊκής Ενωσης» (Μάθημα 27, σελ. 94). Στο υποκεφάλαιο με τίτλο «30 επιτεύγματα της Ε.Ε.» και στο σημείο 3 αναφέρεται με θριαμβευτικό τόνο: «Αλλοτε φτωχές χώρες, όπως η Ιρλανδία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία, σήμερα ευημερούν...». Επιδοτούμενη, χρεοκοπημένη γνώση..
Post Top Ad
Κυριακή 17 Απριλίου 2011
Home
Unlabelled
«Αλλοτε φτωχές χώρες, όπως η Ιρλανδία, η Ελλάδα και η Πορτογαλία, σήμερα ευημερούν...».