Ενώνει τις δυνάμεις δύο εταιρειών του για να δημιουργήσει μία από τις μεγαλύτερες εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες δεξαμενόπλοιων στο κόσμο ο Ελληνας εφοπλιστής, Βαγγέλης Μαρινάκης.
Χθες, η μία από τις δύο... εισηγμένες στις χρηματιστηριακές αγορές των ΗΠΑ εταιρείες συμφερόντων κ. Μαρινάκη, η Capital Product Partners, «αιφνιδίασε» τη ναυτιλιακή κοινότητα, αφού ανακοίνωσε απρόσμενα ότι προχωρά στην συγχώνευσή της με την Crude Carriers.
Η συγχώνευση των δύο εταιρειών σε μία, την Capital Product Partners (CPLP), θα δημιουργήσει την όγδοη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία δεξαμενόπλοιων από τις εισηγμένες στις ΗΠΑ σε όρους χωρητικότητας. Παράλληλα, θα πρόκειται για την εταιρεία που θα έχει το νεώτερο στόλο με μέσο όρο ηλικίας τα 3,2 χρόνια.
Σημειώνεται ότι η Capital διαχειρίζεται ένα στόλο από 21 πλοία, συνολικής χωρητικότητας 995.341 dwt. Επίσης, η Crude (CRU) διαχειρίζεται ένα στόλο από πέντε πλοία, συνολικής χωρητικότητας 1,05 εκατ. dwt. Η CPLP, επίσης, ανακοίνωσε, χθες, την απόκτηση του bulker «Agamemnon» 179.221 dwt, ναυπήγησης 2010, μαζί με ναυλοσύμφωνο διάρκειας 10 ετών, έναντι 98,5 εκατ. δολαρίων.
Η ναύλωση του πλοίου από την Cosco Bulk, η οποία θα κρατήσει τουλάχιστον μέχρι το 2020, θα αποφέρει στην εταιρεία 53.100 δολάρια την ημέρα μέχρι το 2015 και 33.100 δολάρια την ημέρα από τον Ιούλιο του 2015 μέχρι το τέλος της ναύλωσης.
Αλλά και η CRU έχει στη διάθεσή της ένα option που λήγει τον Ιούνιο του 2011 για την απόκτηση του VLCC δεξαμενόπλοιου «Atlantas», έναντι 108 εκατ. δολαρίων.
Η τεχνική διαχείριση του στόλου θα συνεχίσει να γίνεται από την ιδιωτική ναυτιλιακή εταιρεία Capital Maritime, συμφερόντων κ. Μαρινάκη.
Η συγχώνευση που συμφωνήθηκε να γίνει θα πραγματοποιηθεί με ανταλλαγή κοινών μετοχών της Capital Product και της Crude Carriers.
Μεγέθη στο τρίμηνο
Εν τω μεταξύ, τα καθαρά κέρδη της CPLP για το πρώτο τρίμηνο του 2011 διαμορφώθηκαν στα 2,4 εκατ. δολάρια και παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το τελευταίο τρίμηνο του 2010. Τα έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 27,7 εκατ. δολάρια, από 33,5 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2010. Τα διαχειριστικά έξοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 17,2 εκατ. δολάρια, από 17,8 εκατ. δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2010.
Η αγορά
Σύμφωνα με την εταιρεία, για το πρώτο τρίμηνο του 2011, η απόδοση στην spot αγορά για τα product είναι βελτιωμένη σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010 και το τέλος του 2009. Οπως σημειώνει, η αύξηση της ζήτησης για μεταφορά προϊόντων πετρελαίου στο τέλος του τριμήνου έδωσε ώθηση στους ναύλους και τους έφερε στα ανώτερα επίπεδα των δύο τελευταίων ετών.
Post Top Ad
Παρασκευή 6 Μαΐου 2011
Home
Unlabelled
Δημιουργία της όγδοης μεγαλύτερης εταιρείας δεξαμενόπλοιων στις αγορές των ΗΠΑ απ΄τον Ε.Μαρινάκη