Παπουτσής: «Μακριά τα χέρια όλων αυτών από τη γυναίκα μου και το παιδί μου» - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Παπουτσής: «Μακριά τα χέρια όλων αυτών από τη γυναίκα μου και το παιδί μου»

Ο υπουργός προστασίας του πολίτη κ. Χρήστος Παπουτσής μιλώντας πριν από λίγο στην Επιτροπή Διαφάνειας της βουλής προβλημάτισε πολλούς.
Σχολιάζοντας τους πρόσφατους προπηλακισμούς βουλευτών και την ιδεολογική τρομοκρατία που ασκούν κάποιοι τόνισε ότι καταδικάζει τη βία αλλά υπογράμμισε με νόημα ότι : «Η βία φέρνει βία».


Έστειλε το μήνυμα προς...
όλους υπογραμμίζοντας : «Μακριά τα χέρια όλων αυτών από τη γυναίκα μου και το παιδί μου». Αυτή τη δήλωση την έκανε με αφορμή τη προγραμματισμένη εκδήλωση που θα κάνουν την Πέμπτη οι αγανακτισμένοι έξω από το σπίτι του στο Χολαργό.

Τέλος η τοποθέτηση του που προβλημάτισε πολλούς ήταν όταν απευθυνόμενος στα μέλη της επιτροπής και ιδιαίτερα προς τη μεριά του ΣΥΡΙΖΑ είπε χαρακτηριστικά : «Εάν κάποιος απευθυνθεί στους ψηφοφόρους μας ώστε να επιβεβαιώσουν την εμπιστοσύνη τους σε εμάς καταλαβαίνετε τι θα γίνει;».
Bookmark and Share