Πως μας κατάντησαν έτσι...
Από χώρα του ήλιου, της θάλασσας, του κεφιού και του τραγουδιού σε χώρα με τους πιο απαισιόδοξους πολίτες του πλανήτη έχει μετατραπεί η Ελλάδα σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα της Nielsen, την.. οποία δημοσιεύουν Τα Νέα.
Η αποταμίευση αρχίζει να μετατρέπεται σε άγνωστη έννοια πλέον για τον Έλληνα ενώ οι αγορές του αφορούν μόνο τα απαραίτητα κάνοντας «κράτει» ακόμη και στον καθημερινό καφέ, με τα νέα δεδομένα να έχουν επιβάλλει αλλαγή του τρόπου ζωής στη χώρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Παγκόσμια έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen που αφορά το β' τρίμηνο του 2011, η εντεινόμενη οικονομική ύφεση σε συνδυασμό με τις γενικευμένες δημόσιες διαμαρτυρίες έριξε την καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα στις 41 μονάδες -τέσσερις λιγότερες από το περασμένο τρίμηνο- και την οδήγησε στη χαμηλότερη θέση.
Επιπλέον, 9 στους 10 έλληνες καταναλωτές νιώθουν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο είναι και το ποσοστό εκείνων που εκτιμούν πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες. Πρωταγωνιστές στους «εφιάλτες» των Ελλήνων (ποιοί άλλοι;) η εργασιακή ανασφάλεια και η οικονομία, που κατέχουν μάλιστα τα υψηλότερα ποσοστά στην Ευρώπη - 39% και 38% αντίστοιχα.
Στη δεύτερη θέση οι διαχρονικοί… συμπαραστάτες μας Πορτογάλοι οι οποίοι αναδεικνύονται δευτεραθλητές κόσμου στην απαισιοδοξία! Την 5άδα συμπληρώνουν Ουγγαρία, Κροατία και Ρουμανία…