Γαϊτανάκι αποποίησης ευθυνών στις πλάτες των απροστάτευτων πολιτών παίζουν με το θέμα της πληρωμής του τέλους ακινήτων οι υπεύθυνοι του υπουργείου Οικονομικών, της ΔΕΗ και των δήμων σε όλη τη χώρα.
Τα λάθη στους λογαριασμούς με τα χαράτσια που στέλνει η ΔΕΗ είναι χιλιάδες, σύμφωνα με τις... καθημερινές αναφορές που έρχονται από τα γραφεία της Επιχείρησης σε όλη την Ελλάδα και ως επί το πλείστον αφορούν υπερχρεώσεις ιδιοκτητών ακινήτων οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να χρυσοπληρώσουν το τέλος επειδή έχουν υπολογιστεί λάθος είτε τα τετραγωνικά μέτρα των κτιρίων είτε οι τιμές ζώνης.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ που αντέδρασε χθες με οργισμένη ανακοίνωση στην «παραπλανητική ενημέρωση των καταναλωτών από εκπροσώπους των τοπικών αυτοδιοικήσεων», η ίδια δεν ευθύνεται για τα λάθη στους λογαριασμούς, καθώς -όπως υποστηρίζει- το τέλος ακινήτων υπολογίζεται με τα στοιχεία που της χορηγούν οι ίδιοι οι δήμοι.
Να πληρώσουν τα λάθη!
Καλεί δε όσους καταναλωτές έχουν λάβει λανθασμένους λογαριασμούς να πληρώσουν σε κάθε περίπτωση το τέλος -ώστε να μην αναγκαστεί να τους διακόψει την ηλεκτροδότηση- και στη συνέχεια να απευθυνθούν στις εφορίες για να δηλώσουν το λάθος και να γίνουν οι αναγκαίες διορθρώσεις.
Η Επιχειρήση διευκρινίζει παράλληλα πως ούτε η ίδια ούτε οι υπόλοιποι προμηθευτές ρεύματος έχουν δικαίωμα να διορθώσουν τα στοιχεία ή να αποφασίσουν επιστροφή και συμψηφισμό χρημάτων και προτρέπει όσους καταναλωτές εκτιμούν ότι υπάρχουν λάθη και εντάσσονται στις ευπαθείς ομάδες (ανάπηροι, άνεργοι, πολύτεκνοι κ.ά.) να αποστέλλουν γραπτό μήνυμα στο Taxis (54160). Στη συνέχεια και εφόσον το σφάλμα επιβεβαιωθεί οι καταναλωτές θα ενημερώνονται αν η διαφορά θα συμψηφιστεί σε επόμενο λογαριασμό ή αν θα εκδοθεί εντολή για να μην εκδοθεί δεύτερη δόση με το Ειδικό Τέλος.
Αν πάλι οι ενδιαφερόμενοι δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες αλλά έχουν εντοπίσει λάθη, τότε καλούνται υποχρεωτικά να πληρώσουν το τέλος και στη συνέχεια να απευθυνθούν στην στην εφορία, ώστε να τους επιστραφεί η διαφορά.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών η ΔΕΗ έθεσε από χθες σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή στο δεκαψήφιο αριθμό 2142141000 όπου οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους ή να πληροφορούνται λεπτομέρειες για το ειδικό τέλος
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ που αντέδρασε χθες με οργισμένη ανακοίνωση στην «παραπλανητική ενημέρωση των καταναλωτών από εκπροσώπους των τοπικών αυτοδιοικήσεων», η ίδια δεν ευθύνεται για τα λάθη στους λογαριασμούς, καθώς -όπως υποστηρίζει- το τέλος ακινήτων υπολογίζεται με τα στοιχεία που της χορηγούν οι ίδιοι οι δήμοι.
Να πληρώσουν τα λάθη!
Καλεί δε όσους καταναλωτές έχουν λάβει λανθασμένους λογαριασμούς να πληρώσουν σε κάθε περίπτωση το τέλος -ώστε να μην αναγκαστεί να τους διακόψει την ηλεκτροδότηση- και στη συνέχεια να απευθυνθούν στις εφορίες για να δηλώσουν το λάθος και να γίνουν οι αναγκαίες διορθρώσεις.
Η Επιχειρήση διευκρινίζει παράλληλα πως ούτε η ίδια ούτε οι υπόλοιποι προμηθευτές ρεύματος έχουν δικαίωμα να διορθώσουν τα στοιχεία ή να αποφασίσουν επιστροφή και συμψηφισμό χρημάτων και προτρέπει όσους καταναλωτές εκτιμούν ότι υπάρχουν λάθη και εντάσσονται στις ευπαθείς ομάδες (ανάπηροι, άνεργοι, πολύτεκνοι κ.ά.) να αποστέλλουν γραπτό μήνυμα στο Taxis (54160). Στη συνέχεια και εφόσον το σφάλμα επιβεβαιωθεί οι καταναλωτές θα ενημερώνονται αν η διαφορά θα συμψηφιστεί σε επόμενο λογαριασμό ή αν θα εκδοθεί εντολή για να μην εκδοθεί δεύτερη δόση με το Ειδικό Τέλος.
Αν πάλι οι ενδιαφερόμενοι δεν ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες αλλά έχουν εντοπίσει λάθη, τότε καλούνται υποχρεωτικά να πληρώσουν το τέλος και στη συνέχεια να απευθυνθούν στην στην εφορία, ώστε να τους επιστραφεί η διαφορά.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών η ΔΕΗ έθεσε από χθες σε λειτουργία ειδική τηλεφωνική γραμμή στο δεκαψήφιο αριθμό 2142141000 όπου οι καταναλωτές μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους ή να πληροφορούνται λεπτομέρειες για το ειδικό τέλος