Τα πιο «φτωχά» Χριστούγεννα... τα φετινά - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2011

Τα πιο «φτωχά» Χριστούγεννα... τα φετινά

Οι Ελληνες είναι προετοιμασμένοι να μειώσουν κατά 21% τα έξοδα του "προϋπολογισμού" των Χριστουγέννων του 2011,
για δεύτερη στη σειρά χρονιά, αφού πέρυσι τα είχαν μειώσει κατά 22%...

Τα πιο "φτωχά" Χριστούγεννα θα είναι τα φετινά για τους Ελληνες, καθώς δηλώνουν έτοιμοι να κόψουν δώρα και επιπλέον έξοδα.
Το "μαχαίρι" των περικοπών θα πέσει σε...
βασικές ανάγκες που μέχρι πρότινος ήταν αναγκαίες. Οι Ελληνες είναι προετοιμασμένοι να μειώσουν κατά 21% τα έξοδα του "προϋπολογισμού" των Χριστουγέννων του 2011, για δεύτερη στη σειρά χρονιά, αφού πέρυσι τα είχαν μειώσει κατά 22%.
Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, ο μέσος Ευρωπαίος καταναλωτής θα διαθέσει για τον σκοπό αυτόν το ποσό των 587 ευρώ. Ο Ελληνας καταναλωτής διαπιστώνει ότι είναι σε θέση να ξοδέψει μόλις 458 ευρώ.
Εννέα στους δέκα καταναλωτές πιστεύουν ότι η οικονομία βρίσκεται σε βαθιά ύφεση και οι οκτώ στους δέκα υποστηρίζουν ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική τους δύναμη. Το 87% δήλωσε ότι θα περιορίσει τις δαπάνες για ρούχα, το 86% θα κόψει τις εξόδους και το φαγητό.

Χωρίς διασκέδαση
Το 83% είπε ότι δεν πρόκειται να αγοράσει οικιακά αγαθά, όπως είναι οι τηλεοράσεις, οι υπολογιστές και τα έπιπλα. Και το 80% θα "ξεχάσει" τη διασκέδαση.
Στη λίστα των περικοπών περιέχονται επίσης τα καθιερωμένα δώρα που ανταλλάσσονται μεταξύ των φίλων. Οσοι θα κρατήσουν "ζωντανό" το παλιό έθιμο, θα το περιορίσουν σε έναν πολύ στενό κύκλο προσώπων.
Οσοι θα κάνουν περικοπές στα δώρα, έχουν αποφασίσει ακόμη ότι τα ψώνια θα γίνονται με πιο αυστηρά κριτήρια. Τα χρήματά τους θα διατεθούν με πολλή φειδώ και θα αγοραστούν όσα προϊόντα θεωρούνται απαραίτητα.
Η οικονομική κρίση έχει περιορίσει και το φαγητό, που μέχρι πρότινος θεωρούνταν ανελαστική δαπάνη.
Οι Ελληνες επιδίδονται στο "κυνήγι" των προσφορών και αναζητούν προϊόντα που πωλούνται σε πιο ελκυστικές τιμές. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας διευρύνουν συνεχώς την πελατειακή τους βάση κερδίζοντας μερίδια αγοράς.
Νίκος Θεοδωρόπουλος
Bookmark and Share