Νομοθετικές ρυθμίσεις επίσης για:
ταχυδρομικές υπηρεσίες, τηλεπικοινωνιακή αγορά και αδειοδότηση της κινητής τηλεφωνίας.
Σημαντικές αλλαγές στο νομοσχέδιο για τα ταξί του προκατόχου του, κ. Ι. Ραγκούση επεξεργάζεται ο νέος υπουργός Υποδομών, κ. Μ. Βορίδης, ο οποίος...χειρίζεται το ζήτημα. Παράλληλα, ο υπουργός Υποδομών θα φέρει στη Βουλή το ξεχασμένο από πέρυσι νομοσχέδιο για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες, ενώ θα λάβει νομοθετική πρωτοβουλία για την αδειοδότηση των κεραιοσυστημάτων της κινητής τηλεφωνίας, καθώς το υπάρχον καθεστώς παραπέμπει σε γραφειοκρατικό... θρίλερ.
Ο κ. Βορίδης ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα φέρει νέα, ξεχωριστή νομοθετική παρέμβαση για τα επιβατηγά δημοσίας χρήσης. «Θα απελευθερώσουμε την αγορά, αλλά αυτή η απελευθέρωση θα γίνει, αφού ληφθούν υπόψη κριτήρια συγκοινωνιακού και περιβαλλοντικού χαρακτήρα. Πρόκειται για μία αγορά η οποία επηρεάζει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, το περιβάλλον και θέλει ρύθμιση σύμφωνα με τις καλύτερες πρακτικές, οι οποίες υπάρχουν στην Ευρώπη» δήλωσε.
«Είναι επίσης ξεκάθαρο ότι θα πρέπει να ρυθμιστεί αυτή η αγορά με έναν τρόπο ορθολογικό ο οποίος να διασφαλίζει μία σειρά από αγαθά, τα οποία είναι αγαθά δημοσίου συμφέροντος. Ανάμεσα σε αυτή την εκδοχή που λέει ότι δεν θα δίνεται ποτέ καμία άδεια ταξί που είναι το κλειστό επάγγελμα και σε αυτή την εκδοχή που λέει ότι ανοίγουμε απολύτως την αγορά και όποιος θέλει, όποτε θέλει θα παίρνει άδεια ταξί, υπάρχει ένα μεγάλο εύρος ρυθμιστικών επιλογών. Και αυτό θεωρώ ότι πρέπει να κάνουμε. Επίσης για να είμαστε και απόλυτα σύννομοι, δεν ξέρω καμία χώρα στην Ευρώπη που να υπάρχει μία πολιτική του τύπου ότι όποιος θέλει, όποτε θέλει, παίρνει μία άδεια ταξί», συμπλήρωσε ο υπουργός Υποδομών.
Επίσης, ο κ. Βορίδης εξήγγειλε ότι θα φέρει στη Βουλή το «ξεχασμένο» από τον Δεκέμβριο του 2010 νομοσχέδιο για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες και την απελευθέρωση της αγοράς των ταχυδρομείων, το οποίο θεσπίζει τον καθολικό πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας. Η συγκεκριμένη ρήτρα είναι απαραίτητη προκειμένου να διασφαλιστεί θεσμικά η καθολικότητα της ταχυδρομικής υπηρεσίας, ούτως ώστε να μην δημιουργηθεί κενό στην εξυπηρέτηση των πολιτών, όταν τελικώς πραγματοποιηθεί η αποκρατικοποίηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων (ΕΛ.ΤΑ).
Το ίδιο νομοσχέδιο προβλέπει μία σειρά από ρυθμίσεις για την τηλεπικοινωνιακή αγορά και την αδειοδότηση των κεραιοσυστημάτων της κινητής τηλεφωνίας, καθώς μετατρέπει την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) σε one stop shop για τον συγκεκριμένο κλάδο. Η εφαρμογή του θα βελτιώσει κατά πολύ την δημιουργία και εγκατάσταση υποδομών για την αγορά. «Πρόκειται να κάνουμε κάποιες ρυθμίσεις για το ζήτημα της αδειοδοτήσεως των σταθμών βάσης των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. 150 εκατομμύρια είναι αυτά σε επένδυση, τα οποία είναι παγωμένα γιατί δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε το αδειοδοτικό πλαίσιο με ένα τρόπο επαρκή» δήλωσε ο κ. Βορίδης, ο οποίος εξήγγειλε παράλληλα και την ενεργοποίηση της σύμβασης με την Siemens για τους νέους σταθμούς του Μετρό, αφ' ότου, όμως, καταλήξει η κυβέρνηση σε συμφωνία για καταβολή αποζημίωσης στο δημόσιο από την Γερμανική εταιρία.Πηγή Το Βήμα.
Post Top Ad
Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011
Home
Unlabelled
Από το μηδέν ο νόμος για τα ταξί..