«Είναι συγκλονιστικό, ιδίως, όταν συνειδητοποιείς, ότι..μπορούσε να γυρίσει και άλλες ταινίες και να εμπλουτίσει τον ευρωπαϊκό πολιτισμό με τα έργα του» ανέφερε ο κ. Κουστουρίτσα σε δηλώσεις του στο σερβικό πρακτορείο ειδήσεων Tanjug.
«Είναι ακόμη πιο δύσκολο, να μαθαίνεις ότι δεν πέθανε από φυσικά αίτια» σημείωσε ο Σέρβος σκηνοθέτης.
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος και ο Εμίρ Κουστουρίτσα, αναφέρει το σερβικό πρακτορείο ειδήσεων, υπήρξαν αντίπαλοι το 1995 στις Κάννες, όταν ο Σέρβος σκηνοθέτης έλαβε το Χρυσό Φοίνικα για την ταινία του «Underground» και ο Έλληνας σκηνοθέτης το Μεγάλο Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών για το «Βλέμμα του Οδυσσέα», το οποίο γυρίστηκε και στη Σερβία.
Ο Εμίρ Κουστουρίτσα υπογράμμισε ότι ο Θόδωρος Αγγελόπουλος ήταν μεγάλη μορφή του ευρωπαϊκού πολιτισμού και όταν βραβεύθηκε στο Φεστιβάλ των Καννών, αλλά και νωρίτερα.
Τόνισε ακόμη ότι, όταν ήταν νέος, οι ταινίες του Αγγελόπουλου αποτέλεσαν γι αυτόν πηγή έμπνευσης.
«Όταν ήμουν σπουδαστής, η ταινία του «Τοπίο στην ομίχλη» ήταν μία από εκείνες που διαμόρφωσαν τις προτιμήσεις μου και την ιδέα του τι σημαίνει κινηματογραφία» δήλωσε.
«Είναι ακόμη πιο δύσκολο, να μαθαίνεις ότι δεν πέθανε από φυσικά αίτια» σημείωσε ο Σέρβος σκηνοθέτης.
Ο Θόδωρος Αγγελόπουλος και ο Εμίρ Κουστουρίτσα, αναφέρει το σερβικό πρακτορείο ειδήσεων, υπήρξαν αντίπαλοι το 1995 στις Κάννες, όταν ο Σέρβος σκηνοθέτης έλαβε το Χρυσό Φοίνικα για την ταινία του «Underground» και ο Έλληνας σκηνοθέτης το Μεγάλο Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών για το «Βλέμμα του Οδυσσέα», το οποίο γυρίστηκε και στη Σερβία.
Ο Εμίρ Κουστουρίτσα υπογράμμισε ότι ο Θόδωρος Αγγελόπουλος ήταν μεγάλη μορφή του ευρωπαϊκού πολιτισμού και όταν βραβεύθηκε στο Φεστιβάλ των Καννών, αλλά και νωρίτερα.
Τόνισε ακόμη ότι, όταν ήταν νέος, οι ταινίες του Αγγελόπουλου αποτέλεσαν γι αυτόν πηγή έμπνευσης.
«Όταν ήμουν σπουδαστής, η ταινία του «Τοπίο στην ομίχλη» ήταν μία από εκείνες που διαμόρφωσαν τις προτιμήσεις μου και την ιδέα του τι σημαίνει κινηματογραφία» δήλωσε.