Στο πρώτο δίμηνο του 2012, τα οποίο ήταν το χειρότερο για τις Μεταφορές εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να επιτύχει οριακή κερδοφορία, ύψους 142.000 ευρώ, γεγονός που αποδίδεται στην στροφή των Ελλήνων στον σιδηρόδρομο..
Οικονομικά εισιτήρια για νέους και ανέργους, καθαρά τραίνα, σύγχρονη διαδικτυακή πλατφόρμα, συνδυασμένη μεταφορά με ταξί σε ένα...εισιτήριο και web ticketing μέσω κινητού προβλέπει το επιχειρηματικό σχέδιο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για το αμέσως επόμενο διάστημα.
Η σιδηροδρομική εταιρία, η οποία βαίνει προς αποκρατικοποίηση, έχει επιτύχει την εξυγίανσή της και πλέον στοχεύει στην αναπτυξιακή της πολιτική, προκειμένου να καταγράψει ακόμη καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Μάλιστα, στο πρώτο δίμηνο του 2012, τα οποίο ήταν το χειρότερο για τις Μεταφορές εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να επιτύχει οριακή κερδοφορία, ύψους 142.000 ευρώ, γεγονός που αποδίδεται στην στροφή των Ελλήνων στον σιδηρόδρομο. Ωστόσο, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρίας, αυτή η εξέλιξη ήταν καρπός μίας εξαιρετικά δύσκολης διαδικασίας.
«Ολοκληρώνεται ένα νέος σημαντικός κύκλος, ο οποίος ήταν δύσκολος και καθόλου ευχάριστος. Το πρώτο Μνημόνιο είχε την απαίτηση για εξυγίανση της εταιρίας, η οποία έμοιαζε με δύσκολο στόχο. Όμως, υλοποιήσαμε το σχέδιο και σε ιδιαίτερα φορτισμένες συνθήκες» είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος μιλώντας στο Βήμα.
Η σιδηροδρομική εταιρία, η οποία βαίνει προς αποκρατικοποίηση, έχει επιτύχει την εξυγίανσή της και πλέον στοχεύει στην αναπτυξιακή της πολιτική, προκειμένου να καταγράψει ακόμη καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
Μάλιστα, στο πρώτο δίμηνο του 2012, τα οποίο ήταν το χειρότερο για τις Μεταφορές εδώ και πάρα πολλά χρόνια, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατάφερε να επιτύχει οριακή κερδοφορία, ύψους 142.000 ευρώ, γεγονός που αποδίδεται στην στροφή των Ελλήνων στον σιδηρόδρομο. Ωστόσο, όπως σημείωσε η διοίκηση της εταιρίας, αυτή η εξέλιξη ήταν καρπός μίας εξαιρετικά δύσκολης διαδικασίας.
«Ολοκληρώνεται ένα νέος σημαντικός κύκλος, ο οποίος ήταν δύσκολος και καθόλου ευχάριστος. Το πρώτο Μνημόνιο είχε την απαίτηση για εξυγίανση της εταιρίας, η οποία έμοιαζε με δύσκολο στόχο. Όμως, υλοποιήσαμε το σχέδιο και σε ιδιαίτερα φορτισμένες συνθήκες» είπε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κ. Θ. Ζηλιασκόπουλος μιλώντας στο Βήμα.