Σύμφωνα με έρευνα της Συνηγόρου του Πολίτη, Καλλιόπη Σπανού, έχουν αυξηθεί κατά πολύ οι αρνητικές συμπεριφορές των εργαζόμενων του Δημοσίου απέναντι στους πολίτες που οφείλουν να εξυπηρετούν.
Αυξημένες είναι οι περιπτώσεις κακοδιοίκησης κατά 8,5% με το μεγαλύτερο πρόβλημα να εμφανίζεται στα ασφαλιστικά ταμεία.
Όπως αναφέρουν οι ειδικοί η... έκθεση αντανακλά την κρίση από όλες τις όψεις. Οι δημόσιοι υπάλληλοι, που έχουν δεχτεί μείωση μισθού, έχουν παραπάνω νεύρα. Και οι πολίτες, επίσης εργαζόμενοι, που βιώνουν αυτά που βιώνουν δεν είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται την άσχημη συμπεριφορά και έτσι έρχεται η ρήξη!
«Η έκθεση του 2011 είναι η αντανάκλαση της κρίσης σε όλες τις όψεις της, αλλά και στη διαχείριση της. Στην κορυφή της λίστας των προβλημάτων είναι τα φορολογικά ζητήματα και τα θέματα κοινωνικής πολιτικής, ενώ αυξήθηκαν οι περιπτώσεις κακοδιοίκησης κατά 8,5%. Γενικότερα, αυτό που προκύπτει, είναι η ρήξη στις σχέσεις κράτους και κοινωνίας» δήλωσε η Συνήγορος του Πολίτη, που παρέδωσε την έκθεση στον πρόεδρο της Βουλής, Φ. Πετσάλνικο.
Σύμφωνα με την έκθεση χρειάστηκε η διαμεσολάβηση του Συνηγόρου του Πολίτη σε ποσοστό 71,5% για να αποκατασταθεί το πρόβλημα σε ορισμένες υποθέσεις, ενώ μόλις στο 8,2% των περιπτώσεων επιλύθηκε το πρόβλημα χωρίς την παρέμβαση.
Τέλος, το ένα τέταρτο των προβλημάτων κακοδιοίκησης το 2011 εντοπίστηκε μόνο στα ασφαλιστικά ταμεία και σε νομικά πρόσωπα τα οποία εποπτεύει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.
Post Top Ad
Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012
Home
Unlabelled
Η ατμόσφαιρα μυρίζει ...μπαρούτι στις δημόσιες υπηρεσίες