Στη μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης για τα ΙΧ αυτοκίνητα στρέφεται το υπουργείο Οικονομικών.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή αναμένεται να συμπεριληφθεί στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κλείσει τις επόμενες ημέρες και θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Πιο συγκεκριμένα..., το υπουργείο Οικονομικών μελετάει τη μείωση των τεκμηρίων σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, όπως αυτές έχουν οριοθετηθεί ανα κυβισμό. Η μείωση αυτή θα κυμανθεί από 36% έως και 45%.
Έτσι, το τεκμήριο ενός αυτοκινήτου 1,2lt που είναι σήμερα στα 4.000€ θα μειωθεί στα 2.500€. Από αυτό το όριο κυβικών και μέχρι τα 2,0lt, θα γίνεται προσαύξηση του τεκμηρίου κατά 300€, ανά 100 κυβικά.
Από τα 2,0lt και μέχρι τα 3,0 lt η προσαύξηση αυτή θα είναι στα 500€ ανά 100 κυβικά.
Από τα 3,0lt και πάνω η προσαύξηση θα είναι στα 700 ευρώ ανά 100 κυβικά.
Το υπουργείο Οικονομικών -σύμφωνα με πληροφορίες του πρώτου θέματος -ουσιαστικά θα επαναφέρει τα τεκμήρια στην προ μεσοπρόθεσμου εποχή, και θα ορίσει τα ποσά ανάλογα με το ετήσιο κόστος συντήρησης και διατήρησης ενός αυτοκινήτου. Ανάλογες μελέτες έχει κάνει και ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, τις οποίες και έχουν στα χέρια τους στο υπουργείο…
Αυτό που ακόμα δεν έχει αποφασιστεί είναι αν η μείωση αυτή θα ισχύσει για όλους, ή μόνο για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους…
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση αυτή αναμένεται να συμπεριληφθεί στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κλείσει τις επόμενες ημέρες και θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
Πιο συγκεκριμένα..., το υπουργείο Οικονομικών μελετάει τη μείωση των τεκμηρίων σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, όπως αυτές έχουν οριοθετηθεί ανα κυβισμό. Η μείωση αυτή θα κυμανθεί από 36% έως και 45%.
Έτσι, το τεκμήριο ενός αυτοκινήτου 1,2lt που είναι σήμερα στα 4.000€ θα μειωθεί στα 2.500€. Από αυτό το όριο κυβικών και μέχρι τα 2,0lt, θα γίνεται προσαύξηση του τεκμηρίου κατά 300€, ανά 100 κυβικά.
Από τα 2,0lt και μέχρι τα 3,0 lt η προσαύξηση αυτή θα είναι στα 500€ ανά 100 κυβικά.
Από τα 3,0lt και πάνω η προσαύξηση θα είναι στα 700 ευρώ ανά 100 κυβικά.
Το υπουργείο Οικονομικών -σύμφωνα με πληροφορίες του πρώτου θέματος -ουσιαστικά θα επαναφέρει τα τεκμήρια στην προ μεσοπρόθεσμου εποχή, και θα ορίσει τα ποσά ανάλογα με το ετήσιο κόστος συντήρησης και διατήρησης ενός αυτοκινήτου. Ανάλογες μελέτες έχει κάνει και ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, τις οποίες και έχουν στα χέρια τους στο υπουργείο…
Αυτό που ακόμα δεν έχει αποφασιστεί είναι αν η μείωση αυτή θα ισχύσει για όλους, ή μόνο για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους…