Στο επίπεδο πωλήσεων του 1987-1989 έχει επιστρέψει η αγορά καινούργιων αυτοκινήτων στην Ελλάδα σύμφωνα με εκτιμήσεις παραγόντων της αγοράς!
Μέχρι το τέλος του 2012 αναμένεται να έχουν πωληθεί 52.000 αυτοκίνητα, 3.000 λιγότερα απ΄ ότι εκτιμούσε ακόμα και το Σεπτέμβριο, σε σχετικές δηλώσεις του, ο... γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Δημήτρης Πάτσιος.
Χρονιά ρεκόρ για την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα υπήρξε το 2006, οπότε και πωλήθηκαν συνολικά 267.705 αυτοκίνητα.
Το 2012 η αγορά αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις, στο επίπεδο του τέλους της δεκαετίας του 1980, 25 χρόνια πριν.
Ενδεικτικά, το 1988, πουλήθηκαν 57.666 αυτοκίνητα.
Η πτώση που καταγράφεται στις πωλήσεις φέτος υπερβαίνει το 40%, κατατάσσοντας τη χώρα πρώτη και με διαφορά απ΄ όλες τις χώρες της Ε.Ε., όπου μεσοσταθμικά υπάρχει μείωση 7%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών, μετά την Ελλάδα υπάρχει συρρίκνωση της τάξης του 40,4% στην Πορτογαλία, 20% στην Ιταλία και η 18,9% στην Κύπρο.
Αντίθετα μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στη Μ. Βρετανία με ποσοστό 3,3%, από τις μόλις 8 χώρες της Ε.Ε., όπου σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων.
Η εφετινή καθίζηση έρχεται να προστεθεί στη μείωση 35,1%, που είχε παρουσιάσει το 2011 σε σχέση µε 2010. Στην αγορά μεταχειρισμένου αντίστοιχη είναι η εικόνα, καθώς αναμένεται οι πωλήσεις να φτάσουν τα 18.000 αυτοκίνητα.
Σε σχέση με τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων τα σκήπτρα σταθερά κρατά η Αττική με μερίδιο άνω του 55%. Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία καταγράφουν μεγάλη πτώση, με την πρώτη από το 10% της αγοράς πριν δύο χρόνια να έχει σήμερα το 5% και τη δεύτερη από 3,5% να έχει συρρικνωθεί στο 1,5%. Σταθερά κινείται τα τελευταία χρόνια η Κρήτη με μερίδιο 3,5%, λόγω της των πωλήσεων αυτοκινήτων για ενοικίαση.
Ήδη στον κλάδο, που έχει «επιστρέψει» σε μισθούς 2004 έχουν χάσει τη δουλειά τους 15.000 περίπου εργαζόμενοι, από τους 34.000 που απασχολούνταν στον χώρο πριν από τρία χρόνια.
Οι περισσότερες εταιρίες έχουν συρρικνώσει το δίκτυό τους, καθώς καταγράφουν για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά μεγάλες ζημίες, ενώ αναμένονται νέα κλεισίματα μεγάλων διανομέων. Ανάσχεση στη ζοφερή εικόνα μπορεί να δώσει επέκταση του μέτρου της απόσυρσης, σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, κάτι που ωστόσο είναι αβέβαιο εάν θα γίνει.
Περίπου 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας βρίσκονται στην Ελλάδα, διαμορφώνοντας μια υπολογίσιμη δεξαμενή για ενδεχόμενες αποσύρσεις. Ωστόσο πολλά από αυτά έχουν κατατεθειμένες τις πινακίδες, γεγονός που καθιστά ασύμφορη την αξιοποίησή τους για αποσύρσεις...
Τα πράγματα δεν είναι καλύτερα με τους παράπλευρους τομείς της συντήρησης, ελαστικών και καυσίμων, καθώς η χρήση του Ι.Χ., πλέον έχει περιοριστεί δραστικά. Σ
ύμφωνα με τα μέλη της Ένωσης του Νομού Αττικής, η κατανάλωση στα καύσιμα την τελευταία τριετία έχει μειωθεί κατά 45% πανελλαδικά.
Η ημερήσια κατανάλωση φτάνει κατά μέσο όρο τα 3.000 λίτρα, με τάσεις περαιτέρω μείωσης αγγίζοντας τα επίπεδα της δεκαετίας του '80....
Μέχρι το τέλος του 2012 αναμένεται να έχουν πωληθεί 52.000 αυτοκίνητα, 3.000 λιγότερα απ΄ ότι εκτιμούσε ακόμα και το Σεπτέμβριο, σε σχετικές δηλώσεις του, ο... γενικός διευθυντής του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), Δημήτρης Πάτσιος.
Χρονιά ρεκόρ για την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα υπήρξε το 2006, οπότε και πωλήθηκαν συνολικά 267.705 αυτοκίνητα.
Το 2012 η αγορά αναμένεται να κλείσει με πωλήσεις, στο επίπεδο του τέλους της δεκαετίας του 1980, 25 χρόνια πριν.
Ενδεικτικά, το 1988, πουλήθηκαν 57.666 αυτοκίνητα.
Η πτώση που καταγράφεται στις πωλήσεις φέτος υπερβαίνει το 40%, κατατάσσοντας τη χώρα πρώτη και με διαφορά απ΄ όλες τις χώρες της Ε.Ε., όπου μεσοσταθμικά υπάρχει μείωση 7%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών, μετά την Ελλάδα υπάρχει συρρίκνωση της τάξης του 40,4% στην Πορτογαλία, 20% στην Ιταλία και η 18,9% στην Κύπρο.
Αντίθετα μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στη Μ. Βρετανία με ποσοστό 3,3%, από τις μόλις 8 χώρες της Ε.Ε., όπου σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων.
Η εφετινή καθίζηση έρχεται να προστεθεί στη μείωση 35,1%, που είχε παρουσιάσει το 2011 σε σχέση µε 2010. Στην αγορά μεταχειρισμένου αντίστοιχη είναι η εικόνα, καθώς αναμένεται οι πωλήσεις να φτάσουν τα 18.000 αυτοκίνητα.
Σε σχέση με τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων τα σκήπτρα σταθερά κρατά η Αττική με μερίδιο άνω του 55%. Θεσσαλονίκη και Θεσσαλία καταγράφουν μεγάλη πτώση, με την πρώτη από το 10% της αγοράς πριν δύο χρόνια να έχει σήμερα το 5% και τη δεύτερη από 3,5% να έχει συρρικνωθεί στο 1,5%. Σταθερά κινείται τα τελευταία χρόνια η Κρήτη με μερίδιο 3,5%, λόγω της των πωλήσεων αυτοκινήτων για ενοικίαση.
Ήδη στον κλάδο, που έχει «επιστρέψει» σε μισθούς 2004 έχουν χάσει τη δουλειά τους 15.000 περίπου εργαζόμενοι, από τους 34.000 που απασχολούνταν στον χώρο πριν από τρία χρόνια.
Οι περισσότερες εταιρίες έχουν συρρικνώσει το δίκτυό τους, καθώς καταγράφουν για Τρίτη συνεχόμενη χρονιά μεγάλες ζημίες, ενώ αναμένονται νέα κλεισίματα μεγάλων διανομέων. Ανάσχεση στη ζοφερή εικόνα μπορεί να δώσει επέκταση του μέτρου της απόσυρσης, σύμφωνα με στελέχη του κλάδου, κάτι που ωστόσο είναι αβέβαιο εάν θα γίνει.
Περίπου 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα παλαιάς τεχνολογίας βρίσκονται στην Ελλάδα, διαμορφώνοντας μια υπολογίσιμη δεξαμενή για ενδεχόμενες αποσύρσεις. Ωστόσο πολλά από αυτά έχουν κατατεθειμένες τις πινακίδες, γεγονός που καθιστά ασύμφορη την αξιοποίησή τους για αποσύρσεις...
Τα πράγματα δεν είναι καλύτερα με τους παράπλευρους τομείς της συντήρησης, ελαστικών και καυσίμων, καθώς η χρήση του Ι.Χ., πλέον έχει περιοριστεί δραστικά. Σ
ύμφωνα με τα μέλη της Ένωσης του Νομού Αττικής, η κατανάλωση στα καύσιμα την τελευταία τριετία έχει μειωθεί κατά 45% πανελλαδικά.
Η ημερήσια κατανάλωση φτάνει κατά μέσο όρο τα 3.000 λίτρα, με τάσεις περαιτέρω μείωσης αγγίζοντας τα επίπεδα της δεκαετίας του '80....