Η βιτρίνα του καταστήματος Fokas στην Ερμού στην οποία ήταν μέχρι χτες κολλημένη η φράση "Hungry But Chic" ("πεινασμένη αλλά σικ!") φωτογραφήθηκε από χρήστη του Ίντερνετ και κυκλοφόρησε στα social media.
Στο Τwitter, αλλά και στο Facebook πολλοί εξέφρασαν την οργή τους.
Για παράδειγμα κάποιος.. γράφει: "Από αυτό το "hungry but chic" του #fokas δεν πρέπει να έχω συναντήσει περισσότερο προσβλητικό και χυδαίο slogan"
Ένας άλλος σημειώνει: "Απλήρωτοι εργαζόμενοι εδώ κ 4 μήνες, αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Υπάλληλοι hungry, αλλά ο ιδιοκτήτης πάντα chic"
Αλλος τονίζει: "Το bad publicity is good publicity δεν θα ισχυσει στη περιπτωση #fokas που με μια κινηση ματ προσβαλει πελατες και μη"
Η φράση αυτή είναι από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων Kookaϊ, όμως στην Ελλάδα αποκτά άλλη σημασία.
Άλλωστε και η καμπάνια της εταιρείας στο εξωτερικό είχε λάβει επίσης κακές κριτικές, αφού ξαναέφερε στη μόδα το πρότυπο της ανορεξικής γυναίκας.
Μετά τα εκατοντάδες αρνητικά σχόλια η διαφήμιση αφαιρέθηκε από την βιτρίνα του καταστήματος.
Στο Τwitter, αλλά και στο Facebook πολλοί εξέφρασαν την οργή τους.
Για παράδειγμα κάποιος.. γράφει: "Από αυτό το "hungry but chic" του #fokas δεν πρέπει να έχω συναντήσει περισσότερο προσβλητικό και χυδαίο slogan"
Ένας άλλος σημειώνει: "Απλήρωτοι εργαζόμενοι εδώ κ 4 μήνες, αίτηση υπαγωγής στο άρθρο 99. Υπάλληλοι hungry, αλλά ο ιδιοκτήτης πάντα chic"
Αλλος τονίζει: "Το bad publicity is good publicity δεν θα ισχυσει στη περιπτωση #fokas που με μια κινηση ματ προσβαλει πελατες και μη"
Η φράση αυτή είναι από την καμπάνια της εταιρείας ρούχων Kookaϊ, όμως στην Ελλάδα αποκτά άλλη σημασία.
Άλλωστε και η καμπάνια της εταιρείας στο εξωτερικό είχε λάβει επίσης κακές κριτικές, αφού ξαναέφερε στη μόδα το πρότυπο της ανορεξικής γυναίκας.
Μετά τα εκατοντάδες αρνητικά σχόλια η διαφήμιση αφαιρέθηκε από την βιτρίνα του καταστήματος.