Σύμφωνα με τα δεδομένα του δικτύου Aviation Safety Network,ανεξάρτητου οργανισμού που εδρεύει στην Ολλανδία, το 2012 σημειώθηκαν 23 θανατηφόρα αεροπορικά δυστυχήματα, πολύ κάτω από τον μέσο όρο των τελευταίων (δέκα) ετών, που ήταν σκαρφαλωμένος στα 34.
Μάλιστα η ασφάλεια των πτήσεων άγγιξε επίπεδα ρεκόρ αφού... η προηγούμενη χρονιά είχε το προνόμιο να δει τις λιγότερες αεροπορικές καταστροφές από το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου! (1945).
Τα 23 θανατηφόρα δυστυχήματα περιλαμβάνουν 11 μόνο σε επιβατικές αερογραμμές, και πάλι το μικρότερο νούμερο από το 1945, με τον αντίστοιχο μέσο όρο των 10 τελευταίων ετών να κυμαίνεται στο 16.
Η καθοδική τάση του δείκτη εναέριων ατυχημάτων συνεχίζεται από το 1997, όταν και διαπιστώθηκε για πρώτη φορά μείωση των συνολικών πτητικών ατυχημάτων.
Κι αν θέλουμε ένα ακόμα ενδεικτικό νούμερο, το 2012 σημειώθηκε ένα θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα για κάθε 2,5 εκατομμύρια πτήσεις!
Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε και την αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας κατά 5% που σημειώθηκε το 2012, τότε τα αυξημένα μέτρα προστασίας απέδωσαν σαφώς καρπούς.
Μάλιστα η ασφάλεια των πτήσεων άγγιξε επίπεδα ρεκόρ αφού... η προηγούμενη χρονιά είχε το προνόμιο να δει τις λιγότερες αεροπορικές καταστροφές από το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου! (1945).
Τα 23 θανατηφόρα δυστυχήματα περιλαμβάνουν 11 μόνο σε επιβατικές αερογραμμές, και πάλι το μικρότερο νούμερο από το 1945, με τον αντίστοιχο μέσο όρο των 10 τελευταίων ετών να κυμαίνεται στο 16.
Η καθοδική τάση του δείκτη εναέριων ατυχημάτων συνεχίζεται από το 1997, όταν και διαπιστώθηκε για πρώτη φορά μείωση των συνολικών πτητικών ατυχημάτων.
Κι αν θέλουμε ένα ακόμα ενδεικτικό νούμερο, το 2012 σημειώθηκε ένα θανατηφόρο αεροπορικό δυστύχημα για κάθε 2,5 εκατομμύρια πτήσεις!
Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε και την αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας κατά 5% που σημειώθηκε το 2012, τότε τα αυξημένα μέτρα προστασίας απέδωσαν σαφώς καρπούς.