Λίγο πριν η κυβέρνηση αποφασίσει για τις μεγάλες αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός με έγγραφό του προς τη Βουλή αποκάλυψε πως η επιχείρηση προχώρησε λίγο πριν φύγει το 2012 σε 700.000 διακανονισμούς λογαριασμών..
Πρόκειται για ισάριθμες οικογένειες που δεν μπορούσαν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τα ποσά της κατανάλωσης ρεύματος. Μάλιστα, στο... έγγραφο που έδωσε στη Βουλή ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Ασημάκης Παπαγεωργίου, κατόπιν ερώτησης του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Βασίλη Οικονόμου, γίνεται γνωστό ότι ο συνολικός αριθμός των διευκολύνσεων που έκανε η ΔΕΗ στους πελάτες της αυξήθηκε το 2012 κατά 75%, μια και το 2011 είχαν γίνει 400.000 διακανονισμοί.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το περιεχόμενο του εγγράφου του κ. Ζερβού, η ΔΕΗ προχώρησε λίγο πριν φύγει το 2012 σε 700.000 διακανονισμούς, αριθμός ο οποίος αναμένεται να είναι μεγαλύτερος μόλις οριστικοποιηθούν τα στοιχεία για όλο το περασμένο έτος.
Διακοπές ρεύματος
Σε συνδυασμό και με τα νούμερα που πρόσφατα δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και δείχνουν ότι τον περασμένο Οκτώβριο έγιναν 38.717 διακοπές ηλεκτροδότησης, περισσότερες κατά 94% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011, αποκαλύπτεται το μέγεθος της οικονομικής ζημιάς που έχουν υποστεί οι καταναλωτές από την κρίση, τη μείωση των εισοδημάτων, την έκρηξη της ανεργίας και τα σκληρά δημοσιονομικά μέτρα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κάνει κι εκείνος λόγο για «εξαιρετικά δυσμενή οικονομική συγκυρία» και σημειώνει ότι «ειδικές περιπτώσεις αιτημάτων πελατών της, καθώς και φορέων που εκπροσωπούν για διακανονισμό οφειλών, λόγω των αντικειμενικών αδυναμιών, αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή από τα τοπικά μας καταστήματα, στο πλαίσιο πάντα των δυνατοτήτων που παρέχονται από τον Κανονισμό της επιχείρησης».
Πρόκειται για ισάριθμες οικογένειες που δεν μπορούσαν να πληρώσουν εμπρόθεσμα τα ποσά της κατανάλωσης ρεύματος. Μάλιστα, στο... έγγραφο που έδωσε στη Βουλή ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Ασημάκης Παπαγεωργίου, κατόπιν ερώτησης του βουλευτή της ΔΗΜΑΡ Βασίλη Οικονόμου, γίνεται γνωστό ότι ο συνολικός αριθμός των διευκολύνσεων που έκανε η ΔΕΗ στους πελάτες της αυξήθηκε το 2012 κατά 75%, μια και το 2011 είχαν γίνει 400.000 διακανονισμοί.
Σύμφωνα, λοιπόν, με το περιεχόμενο του εγγράφου του κ. Ζερβού, η ΔΕΗ προχώρησε λίγο πριν φύγει το 2012 σε 700.000 διακανονισμούς, αριθμός ο οποίος αναμένεται να είναι μεγαλύτερος μόλις οριστικοποιηθούν τα στοιχεία για όλο το περασμένο έτος.
Διακοπές ρεύματος
Σε συνδυασμό και με τα νούμερα που πρόσφατα δόθηκαν στη δημοσιότητα από τη ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ και δείχνουν ότι τον περασμένο Οκτώβριο έγιναν 38.717 διακοπές ηλεκτροδότησης, περισσότερες κατά 94% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2011, αποκαλύπτεται το μέγεθος της οικονομικής ζημιάς που έχουν υποστεί οι καταναλωτές από την κρίση, τη μείωση των εισοδημάτων, την έκρηξη της ανεργίας και τα σκληρά δημοσιονομικά μέτρα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας κάνει κι εκείνος λόγο για «εξαιρετικά δυσμενή οικονομική συγκυρία» και σημειώνει ότι «ειδικές περιπτώσεις αιτημάτων πελατών της, καθώς και φορέων που εκπροσωπούν για διακανονισμό οφειλών, λόγω των αντικειμενικών αδυναμιών, αντιμετωπίζονται με τη δέουσα προσοχή από τα τοπικά μας καταστήματα, στο πλαίσιο πάντα των δυνατοτήτων που παρέχονται από τον Κανονισμό της επιχείρησης».