Μεταφορά παραγωγής στην Ελλάδα μελετά -και- η Kraft - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Μεταφορά παραγωγής στην Ελλάδα μελετά -και- η Kraft

 
Το ενδεχόμενο να μεταφέρει στην Ελλάδα την παραγωγή ορισμένων προϊόντων από το εξωτερικό εξετάζει ο αμερικάνικος κολοσσός στον χώρο της σοκολάτας, των μπισκότων και των σνακ Mondelez (πρώην Kraft Foods).


Αυτό ανέφερε, χθες, σε... δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της Mondelez Hellas, Λευτέρης Χαλουλάκος, διευκρινίζοντας ωστόσο πως τα πάντα βρίσκονται ακόμη στο στάδιο των σκέψεων και της θεωρίας, κανείς σχεδιασμός δεν έχει γίνει επί συγκεκριμένου και άρα τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί δεδομένο.

Ο ίδιος σημείωσε ότι το τελευταίο διάστημα τα περισσότερα στελέχη των πολυεθνικών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας προσπαθούν να πείσουν τα κεντρικά τους να ενισχύσουν με κάθε τρόπο την παρουσία τους στην εγχώρια αγορά και να συμβάλουν στην ανάκαμψη της χώρας.

«Η αλλαγή του κλίματος υπέρ της χώρας μας και κυρίως η απόφαση αρκετών πολυεθνικών να μεταφέρουν γραμμές παραγωγής από το εξωτερικό αποτελεί το έναυσμα για να διεκδικήσουμε και εμείς επιπλέον επενδύσεις», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Χαλουλάκος έκανε, επίσης, γνωστό ότι η Mondelez Hellas αναμένεται να επενδύσει περίπου 5 εκατ. ευρώ τη φετινή χρονιά για τον εκσυγχρονισμό του εργοστασίου που παράγει τη σοκολάτα «Παυλίδης», ύστερα από τα 8 εκατ. ευρώ που δαπάνησε πέρυσι, ενώ πρόσθεσε πως δρομολογεί τη διεύρυνση της γκάμας της με νέα προϊόντα.

Προϊόντα
Σε αυτό το πλαίσιο, αποκάλυψε πως η εταιρεία θα επεκταθεί σε μια νέα κατηγορία, τα προϊόντα της οποίας αναμένεται να τοποθετηθούν στα ράφια των σούπερ μάρκετ μέσα στα επόμενα 24ώρα. Την ίδια στιγμή, η Mondelez Hellas προτίθεται να διατηρήσει σταθερές τις τιμές της και παράλληλα να συνεχίσει την πολιτική των προσφορών, προκειμένου να ανταποκριθεί στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών για φθηνότερα προϊόντα αλλά και για να τονώσει τη ζήτηση, η οποία παραμένει ασθενής.

Οπως είπε ο κ. Χαλουλάκος, «ο καταναλωτής έχει γίνει πολύ πιο προσεκτικός, κάνει συνειδητοποιημένες αγορές, ενδιαφέρεται για τις τιμές, σε αντίθεση με ότι συνέβαινε πριν από τέσσερα χρόνια που πολλοί λίγοι ήξεραν τι πλήρωναν, και προτιμά να μένει στο σπίτι» και πρόσθεσε πως η συνολική κατανάλωση στα τρόφιμα από τον περασμένο Οκτώβριο υποχωρεί με ρυθμούς 5%.

Αναφερόμενος στην πορεία της εταιρείας το 2012, σημείωσε ότι κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της και διευρύνει τα μερίδια αγοράς σε βάρος των ανταγωνιστών της, ενώ στάθηκε και στην επιτυχία που καταγράφουν οι πωλήσεις της μηχανής καφέ Tassimo, οι οποίες έχουν ξεπεράσει τις 150.000.

Τέλος, κληθείς να σχολιάσει το πρόστιμο ύψους 1,2 εκατ. ευρώ που έχει επιβληθεί στην εταιρεία για παράβαση του νόμου περί ενδο-ομιλικών συναλλαγών, ο κ. Χαλουλάκος δήλωσε ότι βασίστηκε σε λάθος ερμηνεία του νόμου και αποκάλυψε ότι ήδη έχει γίνει προσφυγή στα δικαστήρια για την άρση του.
Γ.Μανέττας
Bookmark and Share