Microsoft: Δυσφημιστική καμπάνια "Scroogled" κατά της Google! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

Microsoft: Δυσφημιστική καμπάνια "Scroogled" κατά της Google!

 

Η Microsoft με την δυσφημιστική καμπάνια της Scroogled κατά της Google, βάζει στο στόχαστρο την υπηρεσία Gmail, κατηγορώντας τον κολοσσό των search engines για παραβίαση της ιδιωτικότητας των πολιτών με στόχο το κέρδος. 



Όπως θα δείτε και στο βίντεο η Microsoft που έβγαλε το... Outlook.com. web client για το mail, περνά στην αντεπίθεση και λέει ότι η Google μπαίνει, βλέπει και χρησιμοποιεί το κείμενο των mail σου για να σου προσφέρει -και κατ' επέκταση πουλήσει- διαφημίσεις πιο έυκολα.

Η επιθετική διαφημιστική καμπάνια, η οποία μάλιστα φιλοξενείται σε ειδική ιστοσελίδα (www.scroogled.com), ξεκίνησε τον περασμένο Νοέμβριο, όταν η Microsoft κατηγόρησε την Google ότι η ταξινόμηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης στην υπηρεσία Google Shopping γίνεται όχι με βάση τη σχετικότητα, αλλά τις πληρωμένες διαφημίσεις και παρότρυνε τους χρήστες να χρησιμοποιούν τη δική της υπηρεσία (www.bing.com).

Τώρα, όμως, η Microsoft προχωρά ένα βήμα παραπέρα και στρέφει τα βέλη της στο δημοφιλές ηλεκτρονικό ταχυδρομείο της Google, το Gmail. Συγκεκριμένα, η Microsoft ισχυρίζεται ότι η Google «σκανάρει» τα προσωπικά emails των χρηστών για λέξεις-κλειδιά και στη συνέχεια χρησιμοποιεί τα δεδομένα που αντλεί για την προβολή στοχευμένων διαφημίσεων, καταπατώντας την ιδιωτικότητα των χρηστών.

Σύμφωνα πάντα με την καταγγελία, η ανίχνευση των λέξεων περιλαμβάνει τόσο την εισερχόμενη όσο και την εξερχόμενη αλληλογραφία και πραγματοποιείται όχι μόνο στα θέματα των email αλλά και στο περιεχόμενό τους. Επίσης, η Microsoft υποστηρίζει ότι η παραβίαση του δικαιώματος ιδιωτικότητας αφορά και χρήστες άλλων υπηρεσιών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν έχουν αποδεχθεί τους όρους χρήσης του Gmail, αφού το «σκανάρισμα» γίνεται και στα email που στέλνουν οι τελευταίοι σε χρήστες Gmail.

Η μεγάλη εταιρεία λογισμικού προσθέτει ακόμη ότι το 70% των χρηστών έχει πλήρη άγνοια για τη συγκεκριμένη τακτική, ενώ από εκείνους που έχουν επίγνωση, το 88% δεν την εγκρίνει. Μάλιστα προτρέπει το κοινό να προσυπογράψει κείμενο… διαμαρτυρίας που ζητά από την Google να σταματήσει αυτή την τακτική.
Bookmark and Share