Μείωση κατά 4% παρουσίασε η κατανάλωση στο πρώτο τετράμηνο του 2013 στην αγορά ειδών σουπερμάρκετ, ενώ ο ρυθμός αυτός επιβραδύνεται και εκτιμάται ότι από τον προσεχή Σεπτέμβριο η αγορά θα αρχίσει να σταθεροποιείται.
Μάλιστα η πτώση της κατανάλωσης το 2012 κυμάνθηκε στο... 6%.
Τα στοιχεία αυτά ανέφεραν στελέχη της αλυσίδας ΑΒ Βασιλόπουλος στη διάρκεια της παρουσίασης του κέντρου logistic που έχουν στα Οινόφυτα. Οπως εξήγησε ο επικεφαλής της Βασιλόπουλος στην Ελλάδα Γιάννης Κυρίτσης, μιλώντας για τις στρατηγικές επιλογές της εταιρείας, η εταιρεία έχει ήδη δαπανήσει για την πολιτική μείωσης των τιμών που ακολουθεί περίπου 10 εκατ. ευρώ.
Και πρόσθεσε ότι συνεχίζει να αναζητεί τρόπους για να διατηρήσει τις τιμές της σε χαμηλά επίπεδα.
Η εταιρεία έχει περικόψει στο μισό το ποσό που επρόκειτο να επενδυθεί εφέτος, από 100 σε 50 εκατ. ευρώ. Οι πραγματοποιούμενες επενδύσεις θα αφορούν τη δημιουργία νέων καταστημάτων καθώς και ανακαινίσεις ήδη λειτουργούντων, ενώ μέσα στον στρατηγικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται και το ενδεχόμενο εξαγορών άλλων αλυσίδων.
Οσον αφορά το μερίδιο του κατέχει η ΑΒ, σύμφωνα με τα στελέχη της έχει αυξηθεί από 21% σε 23% και πλέον κατέχει την πρώτη θέση στον κλάδο των σουπερμάρκετ.