Βρήκαν τη λύση τα ...σαίνια του υπουργείου Ανάπτυξης.
Αντί να ξεπληρώσουν τα οφειλόμενα στον ΟΑΣΘ ώστε να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του, προωθούν τη μείωση της συχνότητας των δρομολογίων με ταυτόχρονη αύξηση της τιμής του εισιτηρίου!
Προφανώς αγνοούν -ή απλώς δεν τους ενδιαφέρει- πως ο ΟΑΣΘ είναι το ένα και μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς για 1.200.000 κατοίκους.
Αύξηση των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ προτείνει η κυβέρνηση στην διοίκηση του οργανισμού.
Στην συνάντηση της.. με τα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης που είχαν οι επιτελείς του οργανισμού,οι πρώτοι φέρονται να ζήτησαν να υπογραφεί ένα Μνημόνιο μεταξύ της κυβέρνησης και του ΟΑΣΘ.
Σε αυτό θα προβλέπεται αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και μείωση του κόστους του οργανισμού με την μείωση δρομολογίων.
Αν γίνουν όλα αυτά μόνο τότε θα δοθούν σταδιακά και τα οφειλόμενα από το υπουργείο στον ΟΑΣΘ!
«Η κυβέρνηση έχει πάρει μια απόφαση να αλλάξει τον νόμο που διέπει σήμερα τον οργανισμό. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση του επιωβατικού κοινού αν μειωθούν τα δρομολόγια. Αν αυξήσει το εισιτήριο θα υπάρξει πρόβλημα με την χρήση της συγκοινωνίας από τους πολίτες» δηλώνει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων Γιώργος Τσερμενίδης.
Αύξηση από 10% έως και 30%
Σύμφωνα με τις πρώτες σκέψεις από το υπουργείο η πρόταση από το υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα τον Γενικό Γραμματέα, Νίκο Σταθόπουλο είναι το εισιτήριο της απλής γραμμής να φτάσει το 1 ευρώ, από 0,80 που είναι σήμερα.
Το αρχικό σενάριο σχετικά με τις αυξήσεις προβλέπει
Βασικό εισιτήριο μιας χρήσης
- Κανονικό 0,80 --> 1 ευρώ
- Μειωμένο 0,40 --> 0,50 ευρώ
Χρονικό εισιτήριο 90 λεπτών
- Κανονικό 0,90 --> 1,20 ευρώ
- Μειωμένο 0,50 --> 0,60 ευρώ
Αντί να ξεπληρώσουν τα οφειλόμενα στον ΟΑΣΘ ώστε να συνεχιστεί η εύρυθμη λειτουργία του, προωθούν τη μείωση της συχνότητας των δρομολογίων με ταυτόχρονη αύξηση της τιμής του εισιτηρίου!
Προφανώς αγνοούν -ή απλώς δεν τους ενδιαφέρει- πως ο ΟΑΣΘ είναι το ένα και μοναδικό μέσο μαζικής μεταφοράς για 1.200.000 κατοίκους.
Αύξηση των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ προτείνει η κυβέρνηση στην διοίκηση του οργανισμού.
Στην συνάντηση της.. με τα στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης που είχαν οι επιτελείς του οργανισμού,οι πρώτοι φέρονται να ζήτησαν να υπογραφεί ένα Μνημόνιο μεταξύ της κυβέρνησης και του ΟΑΣΘ.
Σε αυτό θα προβλέπεται αύξηση της τιμής των εισιτηρίων και μείωση του κόστους του οργανισμού με την μείωση δρομολογίων.
Αν γίνουν όλα αυτά μόνο τότε θα δοθούν σταδιακά και τα οφειλόμενα από το υπουργείο στον ΟΑΣΘ!
«Η κυβέρνηση έχει πάρει μια απόφαση να αλλάξει τον νόμο που διέπει σήμερα τον οργανισμό. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα να μην υπάρχει σωστή εξυπηρέτηση του επιωβατικού κοινού αν μειωθούν τα δρομολόγια. Αν αυξήσει το εισιτήριο θα υπάρξει πρόβλημα με την χρήση της συγκοινωνίας από τους πολίτες» δηλώνει στο Ράδιο Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος του Συλλόγου εργαζομένων Γιώργος Τσερμενίδης.
Αύξηση από 10% έως και 30%
Σύμφωνα με τις πρώτες σκέψεις από το υπουργείο η πρόταση από το υπουργείο Ανάπτυξης και συγκεκριμένα τον Γενικό Γραμματέα, Νίκο Σταθόπουλο είναι το εισιτήριο της απλής γραμμής να φτάσει το 1 ευρώ, από 0,80 που είναι σήμερα.
Το αρχικό σενάριο σχετικά με τις αυξήσεις προβλέπει
Βασικό εισιτήριο μιας χρήσης
- Κανονικό 0,80 --> 1 ευρώ
- Μειωμένο 0,40 --> 0,50 ευρώ
Χρονικό εισιτήριο 90 λεπτών
- Κανονικό 0,90 --> 1,20 ευρώ
- Μειωμένο 0,50 --> 0,60 ευρώ