Μετά την κατάκτηση των αιθέρων και των θαλασσών ο Στέλιος Χατζηιωάννου δηλώνει έτοιμος και για την... “άλωση” της αγοράς τροφίμων, καθώς ο Κύπριος πολυεκατομμυριούχος επιχειρηματίς, Στέλιος Χατζηιωάννου, έχει στα σκαριά ένα φθηνό supermarket, που θα διεκδικήσει μερίδιο στην αγορά τροφίμων της Μεγάλης Βρετανίας, όπου ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα 200 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με... την εφημερίδα τα ΝΕΑ, ο δαιμόνιος επιχειρηματίας που πρωτοτύπησε με τη low cost αεροπορική εταιρεία “easyJet”, έκανε αίτηση για την κατοχύρωση της διεύθυνσης “easyFoodstore.com”, και στη σχετική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο υπάρχει η φωτογραφία του, με την ένδειξη “προσεχώς” - κίνηση που αποτελεί και τη μοναδική ισχυρή ένδειξη ότι όντως ισχύει η πληροφορία για το νέο εγχείρημα του κ. Χατζηιωάννου.
Πρόκειται για ακόμα μια κίνηση – ματ από πλευράς Χατζηιωάννου, η οποία φαίνεται να αιφνιδίασε ανταγωνίστριες αλυσίδες supermarket, καθώς ο 46χρονος επιχειρηματίας δεν είχε αποκαλύψει τις προθέσεις του μέχρι τελευταία στιγμή και οι ανταγωνιστές πληροφορήθηκαν τις εξελίξεις μέσα από τις σελίδες των εφημερίδων. Μάλιστα, ο όμιλος των επιχειρήσεών του easyGroup δεν προέβη σε κανένα σχόλιο όταν ρωτήθηκε από τους Τάιμς του Λονδίνου. Εκτιμάται ότι το σούπερ μάρκετ που ετοιμάζει θα μπορούσε να προσφέρει στους πελάτες εκπτώσεις εάν παραγγέλνουν μέσω διαδικτύου, λίγο καιρό νωρίτερα. Όπως πάντως ο ίδιος είχε δηλώσει, έμπνευσή του αποτελεί το σύστημα της μεγάλης εταιρείας λιανικών πωλήσεων Wal-Mart, η οποία περνά στους καταναλωτές εκπτώσεις από μαζικές αγορές προϊόντων.
Μετά τη γνωστότατη Εasyjet, o Στέλιος Χατζηιωάννου δημιούργησε την EasyCar και την EasyHotel και η προσωπική του περιουσία, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes ανέρχεται σε 1 δισ. δολάρια
Σύμφωνα με... την εφημερίδα τα ΝΕΑ, ο δαιμόνιος επιχειρηματίας που πρωτοτύπησε με τη low cost αεροπορική εταιρεία “easyJet”, έκανε αίτηση για την κατοχύρωση της διεύθυνσης “easyFoodstore.com”, και στη σχετική ιστοσελίδα στο διαδίκτυο υπάρχει η φωτογραφία του, με την ένδειξη “προσεχώς” - κίνηση που αποτελεί και τη μοναδική ισχυρή ένδειξη ότι όντως ισχύει η πληροφορία για το νέο εγχείρημα του κ. Χατζηιωάννου.
Πρόκειται για ακόμα μια κίνηση – ματ από πλευράς Χατζηιωάννου, η οποία φαίνεται να αιφνιδίασε ανταγωνίστριες αλυσίδες supermarket, καθώς ο 46χρονος επιχειρηματίας δεν είχε αποκαλύψει τις προθέσεις του μέχρι τελευταία στιγμή και οι ανταγωνιστές πληροφορήθηκαν τις εξελίξεις μέσα από τις σελίδες των εφημερίδων. Μάλιστα, ο όμιλος των επιχειρήσεών του easyGroup δεν προέβη σε κανένα σχόλιο όταν ρωτήθηκε από τους Τάιμς του Λονδίνου. Εκτιμάται ότι το σούπερ μάρκετ που ετοιμάζει θα μπορούσε να προσφέρει στους πελάτες εκπτώσεις εάν παραγγέλνουν μέσω διαδικτύου, λίγο καιρό νωρίτερα. Όπως πάντως ο ίδιος είχε δηλώσει, έμπνευσή του αποτελεί το σύστημα της μεγάλης εταιρείας λιανικών πωλήσεων Wal-Mart, η οποία περνά στους καταναλωτές εκπτώσεις από μαζικές αγορές προϊόντων.
Μετά τη γνωστότατη Εasyjet, o Στέλιος Χατζηιωάννου δημιούργησε την EasyCar και την EasyHotel και η προσωπική του περιουσία, σύμφωνα με το περιοδικό Forbes ανέρχεται σε 1 δισ. δολάρια