![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjm8Ld4fNCtrvplhjuWWWjak2hb8GmzVTrYVpLZWH3edLQvf8wvntj7q32AZ-hagRygJG6f9ecMn-y8qrKb-StNcwp1NAyRrJT0IOXK5qLbnZCrGKSZJZy8hXmje801rB1ydAx6K9C9om0R/s1600/untitled.png)
Συγκεκριμένα, αποφασίστηκε η..εντατικοποίηση της φύλαξης του σιδηροδρομικού δικτύου με τη συνεργασία ιδιωτικής εταιρείας φρούρησης, καθώς και η καταγραφή με ταχύτητα όλου του άχρηστου υλικού προκειμένου, με νόμιμες και διαφανείς διαδικασίες, να πωλείται.
Η ενέργεια αυτή εκτός του εκσυγχρονισμού και απαλλαγής του δικτύου από άχρηστα υλικά, θα αποφέρει στον ΟΣΕ έσοδα 7 εκατομμυρίων ευρώ.
Τέλος, με τροπολογία που εντάχθηκε στο σχέδιο νόμου για τις δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές (ΚΤΕΛ), το οποίο και ψηφίστηκε επί της αρχής, κάθε δραστηριότητα δολιοφθοράς και κλοπής σιδηροδρομικού υλικού θα θεωρείται κακουργηματική πράξη.
Η ενέργεια αυτή εκτός του εκσυγχρονισμού και απαλλαγής του δικτύου από άχρηστα υλικά, θα αποφέρει στον ΟΣΕ έσοδα 7 εκατομμυρίων ευρώ.
Τέλος, με τροπολογία που εντάχθηκε στο σχέδιο νόμου για τις δημόσιες υπεραστικές οδικές μεταφορές (ΚΤΕΛ), το οποίο και ψηφίστηκε επί της αρχής, κάθε δραστηριότητα δολιοφθοράς και κλοπής σιδηροδρομικού υλικού θα θεωρείται κακουργηματική πράξη.