Εχεις διπλωματία; Εχεις στρατηγική για τον τουρισμό; Αν είναι έτσι, αναπτύσσεις τις υποδομές αεροδρομίων και τους αερομεταφορείς...
Η Τουρκία το έπραξε και το πράττει επιτυχώς και, πλέον, σε διεθνή... συνέδρια αερομεταφορών, όπως στο 1st Airport Chief Executives Symposium, που διεξήχθη στην Αθήνα, χρησιμοποιείται ως case study.
Ο γενικός διευθυντής του ACI Europe (Ενωση Αεροδρομίων Ευρώπης) Ολιβιέρ Γιάνκοβετς ανέφερε ότι η Ευρώπη κινείται με χαμηλό ρυθμό ανάπτυξης 2,5%, όταν η αύξηση στις χώρες της «νέας Ευρώπης» (Ρωσία και Τουρκία) έχει φθάσει ακόμη και το 38%.
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) Γιάννης Παράσχης παρατήρησε ότι το 2032 η Ασία θα έχει 5,6 δισ. επιβάτες, όσο δηλαδή η Ευρώπη και οι ΗΠΑ μαζί, εκτιμώντας παράλληλα ότι το νέο αεροδρόμιο του Ντουμπάι και ο -υπό κατασκευήν- αερολιμένας της Κωνσταντινούπολης θα βρεθούν στις πρώτες θέσεις παγκοσμίως, ρίχνοντας από την κορυφή την Ατλάντα.
Και εδώ στην Ελλάδα δεν ξέρουμε αν θα πρέπει να κατασκευαστεί νέο αεροδρόμιο στην Κρήτη (ο σχετικός διαγωνισμός κηρύσσεται άγονος), ενώ το καλοκαίρι, σε κάποια περιφερειακά αεροδρόμια, τα check-in είναι ελάχιστα, με αποτέλεσμα οι τουρίστες να περιμένουν στον ήλιο