Στην παρούσα φάση, η διοίκηση του ομίλου εξετάζει συνέργιες σε νέες αναπτυσσόμενες αγορές που θα αποτελέσουν θεμέλιο περαιτέρω ανάπτυξης ενάντια στην ευρωπαϊκή κρίση που πλήττει τις επιχειρήσεις.
Συνεχίζει να «εκπλήσσει» παρά τις αντιξοότητες της οικονομίας και του επιχειρείν η ελληνική Folli Follie, αναζητώντας... διεξόδους επέκτασης του δικτύου καταστημάτων της σε ολοένα και περισσότερες αγορές. Στις προσπάθειες επέκτασης σε νέες δυναμικές αγορές με προοπτικές εντάσσεται και η πρόσφατη συνεργασία με τον όμιλο Stand Art Magaza, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα στην Τουρκία, ενώ σε βάθος πενταετίας σκοπεύει να τα 20πλασιάσει.
«Για όλους εμάς στον όμιλο Folli Follie, η Τουρκία είναι μια αγορά στρατηγικής σημασίας και η ισχυρή παρουσία μας σε μια από τις πιο fashion-conscious πρωτεύουσες της Ευρώπης σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της Folli Follie», όπως επισημαίνει η διοίκηση του ομίλου Folli Follie, υπογραμμίζοντας πως «στον όμιλο Stand Art Magaza βρήκαμε τον ιδανικό συνεργάτη που θα μας βοηθήσει να απογειώσουμε τη μάρκα στην Τουρκία, ενώ ο στρατηγικός μας στόχος είναι να εγκαινιάσουμε στην Τουρκία είκοσι σημεία πώλησης Folli Follie μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια», πρόσθεσε.
Το κατάστημα λειτουργεί στο Istinye Park, ένα από τα πιο σύγχρονα και επιτυχημένα εμπορικά κέντρα της χώρας, το οποίο έχει ανακηρυχθεί ως το «Καλύτερο Εμπορικό Κέντρο της Τουρκίας» από την ICSC το 2009.
Η ιστορία της Folli Follie ξεκινά το 1982, με την ίδρυση της επιχείρησης από τον Δημήτρη Κουτσολιούτσο, πρόεδρο της Folli Follie, και τη σύζυγο του Καίτη, εγκαινιάζοντας το πρώτο κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας. Σχεδόν δώδεκα χρόνια αργότερα, το 1994, γίνεται το λανσάρισμα της συλλογής γυναικείων ρολογιών Folli Follie, ενώ ένα χρόνο αργότερα, το 1995, τοποθετείται στην αγορά της Ιαπωνίας, εγκαινιάζοντας παράλληλα καταστήματα σε Νέα Υόρκη, Χαβάη και Γκουάμ. Ενώ, τον Ιούλιο του 2006, η Links of London εξαγοράστηκε από τον όμιλο Folli Follie, με τη σχεδιαστική ομάδα της Links of London να οδηγεί τη μάρκα στο επόμενο στάδιο ανάπτυξης και εξέλιξης.
Με τις ιδιόκτητες μάρκες Folli Follie και Links of London, ο όμιλος Folli Follie έχει πολύ έντονη παρουσία στην Ασία, την Ιαπωνία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ, δραστηριοποιούμενος σήμερα σε 29 συνολικά χώρες. Με δυναμική δομή και εντυπωσιακό χαρτοφυλάκιο το group Folli Follie καλύπτει σε ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή από την παιδική ηλικία μέχρι την ενήλικη ζωή.
Στρατηγική αποστολή του ομίλου είναι να καθιερώσει και να διατηρήσει την ηγετική του τοποθέτηση στη διεθνή σκηνή της μόδας, μέσα από περαιτέρω ανάπτυξη κάθε μάρκας ξεχωριστά, καθώς και μέσα από την προσέλκυση νέων μαρκών. Ταυτόχρονα, ο όμιλος διατηρεί ηγετική παρουσία στον κλάδο των πολυκαταστημάτων, στους τομείς της χονδρικής και λιανικής πώλησης ειδών ένδυσης και υπόδησης με σημεία πώλησης και διανομής στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Τα καταστήματα Factory Outlet, αλλά και τα attica πολυκαταστήματα αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του ομίλου στην Ελλάδα, καλύπτοντας πάνω από 65.000 τ.μ. Ο όμιλος Folli Follie δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη δυναμική παρουσία με πάνω από 500 σημεία πώλησης παγκοσμίως, απασχολώντας περισσότερα από 5.800 άτομα ανά τον κόσμο.
Πολυκαταστήματα
Ο όμιλος Folli Follie δραστηριοποιείται στον χώρο των πολυκαταστημάτων και εκπτωτικών καταστημάτων. Το πρώτο εκπτωτικό πολυκατάστημα Factory Outlet άνοιξε το 1999 σε μια επιφάνεια 13.000 τ.μ. στην οδό Πειραιώς. Τον Δεκέμβριο του 2006, ένα δεύτερο εκπτωτικό πολυκατάστημα στο εμπορικό πάρκο του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών με το ίδιο εμπορικό σήμα Factory Outlet ξεκίνησε τη λειτουργία του. Από τον Απρίλιο του 2005 ο όμιλος συμμετέχει με 50% στο «attica». Τον Νοέμβριο του 2008, ένα δεύτερο attica, με συμμετοχή 35%, ξεκίνησε τη λειτουργία του στο «Golden Hall», ενώ τον Απρίλιο του 2012 ξεκίνησε τη λειτουργία του το «attica» στο «Mediterranean Cosmos Mall».
Success story
•1982 Ιδρυση της Folli Follie από τον Δημήτρη Κουτσολιούτσο και τη σύζυγο του Καίτη.
•1995 Είσοδος στην Ιαπωνία και εγκαίνια καταστημάτων σε Νέα Υόρκη, Χαβάη, Γκουάμ.
•1998 Είσοδος σε στρατηγικές αγορές της Ασίας.
•1999 Θυγατρικές Folli Follie σε Γαλλία και Ηνωμένο Βασίλειο
•2002 Είσοδος σε ευρωπαϊκές και ασιατικές αγορές και ανάπτυξη της ταξιδιωτικής λιανικής.
•2005 Εγκαίνια λειτουργίας του πολυκαταστήματος «attica», στο κέντρο της Αθήνας.
Πηγή Ημερησία.