Με τα τρένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μεταφέρονται στην Θεσσαλονίκη τα εμπορεύματα της P&G Ελλάς μετά την στρατηγική συμφωνία που υπέγραψαν οι δύο εταιρείες.
Προϊόντα όπως το Ariel, το Pantene, το Fairy, η Gillette, η Always και τα Pampers θα ταξιδεύουν τον... Ελληνικό σιδηρόδρομο από την Αθήνα με τελικό προορισμό τα μεγάλα καταστήματα λιανικής της Θεσσαλονίκης. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο καθημερινό δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μέσω της νέας υπηρεσίας ICS (IntermodalCargoShuttle). Η υπηρεσία προσφέρει δυνατότητες καθημερινής και ολοκληρωμένης πόρτα-πόρτα μεταφοράς εμπορευμάτων, παραλαμβάνοντας τα αγαθά από την αφετηρία τους και παραδίδοντας τα στον τελικό τους προορισμό.
Συγκεκριμένα τα δρομολόγια αναχωρούν από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και άφιξη πριν τις 06.00 π.μ.
Στόχος της εταιρείας είναι να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο των εμπορευμάτων που διακινούνται σε καθημερινή βάση στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης και σύνδεση της μεταφοράς προς και από τα αντίστοιχα λιμάνια.
Εδώ και χρόνια η P&G ενισχύει τη χρήση τραίνων στις μεταφορές προς τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης με στόχο όχι μόνο τη δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και φιλικού για το περιβάλλον μοντέλου μεταφορών αλλά και την δημιουργία μεγαλύτερης αξίας για τον καταναλωτή. Σήμερα 28% των μεταφορών προϊόντων της P&G στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιούνται μέσω συνδυασμένων διαδρομών με σιδηροδρομικές ανταποκρίσεις επιτυγχάνοντας 70 εκ. χλμ. λιγότερες οδικές μεταφορές και εξοικονόμηση 67εκατομμύρια τόνων CO2 – το αντίστοιχο εκπομπών από τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που θα απαιτείτο για να φωτίσει μια πόλη 250 χιλ. νοικοκυριών κάθε χρόνο.
Στην Ελλάδα, η συνεργασία αυτή αναμένεται να εξασφαλίσει λιγότερα και φιλικότερα χιλιόμετρα λόγω της μείωσης των εκπομπών CO2 της Εταιρίας κατά το ήμισυ σε σχέση με σήμερα. Ενδεικτικά αναφέρεται η μείωση εκπομπών CO2 που επιτυγχάνεται αντιστοιχεί σε ετήσιες εκπομπές ρύπων από 460 ΙΧ αυτοκίνητα ή ετήσιες ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας για 113 νοικοκυριά. II. Βελτιωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες και ΙII. Μείωση του κόστους μεταφοράς και συνεπώς περισσότερη αξία για τον Έλληνα καταναλωτή.
Προϊόντα όπως το Ariel, το Pantene, το Fairy, η Gillette, η Always και τα Pampers θα ταξιδεύουν τον... Ελληνικό σιδηρόδρομο από την Αθήνα με τελικό προορισμό τα μεγάλα καταστήματα λιανικής της Θεσσαλονίκης. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο καθημερινό δρομολόγιο εμπορικής αμαξοστοιχίας στον άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη, μέσω της νέας υπηρεσίας ICS (IntermodalCargoShuttle). Η υπηρεσία προσφέρει δυνατότητες καθημερινής και ολοκληρωμένης πόρτα-πόρτα μεταφοράς εμπορευμάτων, παραλαμβάνοντας τα αγαθά από την αφετηρία τους και παραδίδοντας τα στον τελικό τους προορισμό.
Συγκεκριμένα τα δρομολόγια αναχωρούν από το Θριάσιο προς τον εμπορευματικό σταθμό της Θεσσαλονίκης και αντιστρόφως, με αναχώρηση μετά τις 20.00 μ.μ. και άφιξη πριν τις 06.00 π.μ.
Στόχος της εταιρείας είναι να διεκδικήσει σημαντικό μερίδιο των εμπορευμάτων που διακινούνται σε καθημερινή βάση στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης και σύνδεση της μεταφοράς προς και από τα αντίστοιχα λιμάνια.
Εδώ και χρόνια η P&G ενισχύει τη χρήση τραίνων στις μεταφορές προς τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης με στόχο όχι μόνο τη δημιουργία ενός πιο αποτελεσματικού και φιλικού για το περιβάλλον μοντέλου μεταφορών αλλά και την δημιουργία μεγαλύτερης αξίας για τον καταναλωτή. Σήμερα 28% των μεταφορών προϊόντων της P&G στη Δυτική Ευρώπη πραγματοποιούνται μέσω συνδυασμένων διαδρομών με σιδηροδρομικές ανταποκρίσεις επιτυγχάνοντας 70 εκ. χλμ. λιγότερες οδικές μεταφορές και εξοικονόμηση 67εκατομμύρια τόνων CO2 – το αντίστοιχο εκπομπών από τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας που θα απαιτείτο για να φωτίσει μια πόλη 250 χιλ. νοικοκυριών κάθε χρόνο.
Στην Ελλάδα, η συνεργασία αυτή αναμένεται να εξασφαλίσει λιγότερα και φιλικότερα χιλιόμετρα λόγω της μείωσης των εκπομπών CO2 της Εταιρίας κατά το ήμισυ σε σχέση με σήμερα. Ενδεικτικά αναφέρεται η μείωση εκπομπών CO2 που επιτυγχάνεται αντιστοιχεί σε ετήσιες εκπομπές ρύπων από 460 ΙΧ αυτοκίνητα ή ετήσιες ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας για 113 νοικοκυριά. II. Βελτιωμένες υπηρεσίες προς τους πελάτες και ΙII. Μείωση του κόστους μεταφοράς και συνεπώς περισσότερη αξία για τον Έλληνα καταναλωτή.