Ψάχνουν τους βουλευτές με τα "χρυσά" εμβάσματα - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Ψάχνουν τους βουλευτές με τα "χρυσά" εμβάσματα

 
  • Απ΄το πρωί κυκλοφορούν διάφορα ονόματα στο διαδίκτυο.
  • Ο Β.Κικίλιας -φερόμενος ως ένας εκ των τριών- διαψεύδει τις φήμες.

Στο "κυνήγι" των γαλάζιων βουλευτών που έχουν βγάλει στο εξωτερικό 3,5 εκατομμύρια ευρώ την περίοδο της κρίσης βρίσκεται η ΝΔ, ενώ στο στόχαστρο βρέθηκαν πάνω από 10 βουλευτές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


Το..
θέμα είναι πιθανό να προκαλεσει κάποια επίσημ αντίδραση σήμερα Δευτέρα εκ μέρους της κυβέρνησης για το ζήτημα που έχει ανακύψει, ενώ πηγές από το Μαξίμου τόνιζαν ότι θα υπάρξει πλήρης έλεγχος στην υπόθεση - ειδικά ως προς την προέλευση των κονδυλίων.

Δημοσιεύματα πάντως , υποστηρίζουν ότι ήδη έχουν εντοπιστεί οι δύο από τους τρεις βουλευτές που έβγαλαν τα χρήματα έξω. Ο ένας από αυτούς που εντοπίστηκαν είναι βουλευτής της Α' Αθηνών, ενώ ο δεύτερος φέρεται να εκλέγεται στη Βόρεια Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα τα εμβάσματα των τριών βουλευτών - πάνω από ένα εκατομμύριο συνολικά για τον κάθε έναν - εστάλησαν σε τράπεζες του εξωτερικού την περίοδο του 2009-2012 και το ποσό δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες τους.

Η αποκάλυψη έγινε από τη λίστα του Κέντρου Ελέγχου Φορολογούμενων Μεγάλου Πλούτου, η οποία περιλαμβάνει 600 φορολογούμενους που διακίνησαν μεγάλα ποσά, χωρίς να τα έχουν δηλώσει στην εφορία. Μεταξύ τους βρίσκονται γνωστοί επιχειρηματίες, γιατροί κ.α. άτομα που θα κληθούν να δώσουν εξηγήσεις.


Upd: Διάψευση από Κικίλια
Το όνομα του κ. Κικίλια δημοσιεύθηκε σήμερα μαζί με το όνομα ενός άλλου βουλευτή υποστηρίζοντας ότι είναι οι δυο από τους τρείς βουλευτές της ΝΔ που έβγαλαν εμβάσματα στο εξωτερικό.

ΟΛΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΙΚΙΛΙΑ

"Με έκπληξη διαβάζω δημοσιεύματα για έμβασμα μου στο εξωτερικό που δήθεν δεν δικαιολογείται από το πόθεν έσχες μου. Τα χρήματα μου προέρχονται από τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες πολύ πριν την ενασχόληση μου με την πολιτική (επαγγελματικό μπάσκετ, ιατρική) είναι φορολογημένα στο σύνολο τους, βρίσκονται σε ελληνικές τράπεζες και είναι δηλωμένα στο πόθεν έσχες μου.
Πορεύομαι με την τιμή και την υπόληψη μου, που κανένας δεν μπορεί και δεν δέχομαι να αμφισβητήσει. Δεν συνηθίζω να χρησιμοποιώ ένδικα μέσα αλλά το θέμα είναι βαθύτατα πολιτικό και στις συκοφαντίες προς το πρόσωπο μου επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου."


Bookmark and Share