Focus Bari: Στροφή των Ελλήνων σε smartphones και tablets - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

Focus Bari: Στροφή των Ελλήνων σε smartphones και tablets

 

  • Τις φορητές συσκευές (smartphones και tablets) αρχίζουν και χρησιμοποιούν όλο και περισσότεροι οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της συνεχούς έρευνας WebID της Focus Bari.




Συγκεκριμένα, η τελευταία έκδοση της έρευνας (Δεκέμβριος 2013), η οποία πραγματοποιείται σε 12.000 άτομα ηλικίας...  13-70 ετών που κατοικούν σε αστικά κέντρα και τις γύρω περιοχές στην ηπειρωτική Ελλάδα, έδειξε ότι το 39% των χρηστών Διαδικτύου έχουν πρόσβαση μέσω των κινητών τηλεφώνων τους (από 33% που ήταν τον Σεπτέμβριο του 2013), ενώ στο 9% (από 8%) έφθασε το ποσοστό αυτών που “σερφάρουν” μέσω tablets.

Η Focus Bari αναφέρει ότι το ποσοστό διείσδυσης του Διαδικτύου ήταν στο 73% τον περασμένο Δεκέμβριο, στα ίδια ακριβώς επίπεδα με εκείνα του Σεπτεμβρίου 2013 και 4 ποσοστιαίες μονάδες πάνω από το 2012. Κατά μέσο όρο, οι Έλληνες χρήστες συνδέονται 2,1 ώρες την ημέρα.


Δείγμα του ενδιαφέροντος που υπάρχει για τα tablets είναι και το γεγονός ότι από την έρευνα προέκυψε ότι υπάρχουν 197.000 άτομα που σκοπεύουν να αγοράσουν ένα tablet μέσα στον επόμενο χρόνο.


Όσον αφορά τα sites κοινωνικής δικτύωσης, περισσότεροι από 2 στους 3 χρήστες τα επισκέπτονται και κατά μέσο όρο τα χρησιμοποιούν 5,7 ημέρες την εβδομάδα. Το 48% έχει προσωπικό λογαριασμό στο Facebook, το 8% στο YouTube και το 7% στο Twitter, ενώ στο Google το ποσοστό είναι στο 5% και στο LinkedIn 2%. Κατά μέρο όρο, οι Έλληνες έχουν 324 φίλους στο Facebook και ακολουθούν 141 λογαριασμούς στο Twitter.

Περίπου στο 16% ήταν τον Δεκέμβριο 2013 το ποσοστό όσων παρακολουθούν online τηλεοπτικό περιεχόμενο (από 15% τον Σεπτέμβριο 2013) και από αυτούς το 70% ανήκει στην ηλικιακή κατηγορία των 13-34 ετών. Αξιοσημείωτο είναι ακόμη ότι το 33% των Ελλήνων χρηστών ακούει ραδιόφωνο μέσω Internet.

Ελαφρά άνοδο υπάρχει και στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς το 21% έκανε online αγορές τον Δεκέμβριο από 20% τον Σεπτέμβριο, ενώ ο μέσος όρος αγορών τους τελευταίους 6 μήνες ήταν στις 5,2 με τον μέσο όρο στη δαπάνη να φθάνει στα 354 ευρώ.

Bookmark and Share