...για πρώτη φορά από το 2004!
Πληρότητα 100% παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία της Αθήνας, για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, ανέφερε την Τετάρτη ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) Γιώργος Τσακίρης, επικαλούμενος...τόσο τις αυξημένες διεθνείς τουριστικές αφίξεις, όσο και τα συνέδρια που πραγματοποιούνται στην πόλη αυτές τις ημέρες.
Τα μηνύματα για την Αθήνα είναι θετικά από τα τέλη του 2013, με ολοένα αυξανόμενη κίνηση από τις αρχές του 2014, καθώς έχει αναστραφεί η εξαετής φθίνουσα πορεία του προορισμού, η οποία ήταν εντυπωσιακά πτωτική από το 2008 και μετά.
Η αύξηση των αφίξεων της Αθήνας είναι διαρκής, καθώς σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) που επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), παρατηρείται άνοδος 30,4% τον Μάιο, ενώ για το πεντάμηνο η αύξηση αγγίζει ποσοστό 34,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2013. Με βάση εκτίμηση του Συνδέσμου, εφέτος η Αθήνα θα δεχθεί 750.000 επιπλέον αφίξεις.
Προσπάθεια για την ενίσχυση της θετικής εικόνας της πόλης καταβάλλεται τόσο από το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), όσο και από τον ΣΕΤΕ, ο οποίος τους τελευταίους τρεις μήνες, μέσω της Marketing Greece, έχει υλοποιήσει ενέργειες στοχευμένης δημοσιότητας σε βασικές αγορές στόχους, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία, καθώς και η ευρύτερη Ευρώπη και η Αμερική, με θετική κάλυψη της πρωτεύουσας από μέσα, όπως Τhe New York Times, The Wall Street Journal, The Financial Times, Forbes, The Sunday Times Travel Magazine και The Independent.
Παράλληλα έχει πραγματοποιηθεί εκτενές πλάνο φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και bloggers, παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η πόλη σε επίπεδο MICE, κοντινών προορισμών «ήλιου & θάλασσας» και προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
Καθοριστική για την εικόνα της πόλης θα είναι και η διεθνής ετήσια συνάντηση ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουριστικών media, TBEX 2014 η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο στην Αθήνα.
Πρόκειται για μία από τις πλέον περιζήτητες αλλά και απαιτητικές διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας, η οποία συγκεντρώνει περισσότερους από 1.000 bloggers, writers, content creators/contributors, καθώς και παράγοντες και επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς, με έντονη δραστηριότητα στα social media από όλον τον κόσμο.
Πληρότητα 100% παρουσιάζουν τα ξενοδοχεία της Αθήνας, για πρώτη φορά μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004, ανέφερε την Τετάρτη ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΞΕΕ) Γιώργος Τσακίρης, επικαλούμενος...τόσο τις αυξημένες διεθνείς τουριστικές αφίξεις, όσο και τα συνέδρια που πραγματοποιούνται στην πόλη αυτές τις ημέρες.
Τα μηνύματα για την Αθήνα είναι θετικά από τα τέλη του 2013, με ολοένα αυξανόμενη κίνηση από τις αρχές του 2014, καθώς έχει αναστραφεί η εξαετής φθίνουσα πορεία του προορισμού, η οποία ήταν εντυπωσιακά πτωτική από το 2008 και μετά.
Η αύξηση των αφίξεων της Αθήνας είναι διαρκής, καθώς σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών (ΔΑΑ) που επεξεργάστηκε ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), παρατηρείται άνοδος 30,4% τον Μάιο, ενώ για το πεντάμηνο η αύξηση αγγίζει ποσοστό 34,4% σε σχέση με το ίδιο διάστημα του 2013. Με βάση εκτίμηση του Συνδέσμου, εφέτος η Αθήνα θα δεχθεί 750.000 επιπλέον αφίξεις.
Προσπάθεια για την ενίσχυση της θετικής εικόνας της πόλης καταβάλλεται τόσο από το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ), όσο και από τον ΣΕΤΕ, ο οποίος τους τελευταίους τρεις μήνες, μέσω της Marketing Greece, έχει υλοποιήσει ενέργειες στοχευμένης δημοσιότητας σε βασικές αγορές στόχους, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γερμανία, η Ρωσία, καθώς και η ευρύτερη Ευρώπη και η Αμερική, με θετική κάλυψη της πρωτεύουσας από μέσα, όπως Τhe New York Times, The Wall Street Journal, The Financial Times, Forbes, The Sunday Times Travel Magazine και The Independent.
Παράλληλα έχει πραγματοποιηθεί εκτενές πλάνο φιλοξενίας ξένων δημοσιογράφων και bloggers, παρουσιάζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει η πόλη σε επίπεδο MICE, κοντινών προορισμών «ήλιου & θάλασσας» και προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
Καθοριστική για την εικόνα της πόλης θα είναι και η διεθνής ετήσια συνάντηση ταξιδιωτικών bloggers και συγγραφέων τουριστικών media, TBEX 2014 η οποία θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο στην Αθήνα.
Πρόκειται για μία από τις πλέον περιζήτητες αλλά και απαιτητικές διοργανώσεις της παγκόσμιας τουριστικής κοινότητας, η οποία συγκεντρώνει περισσότερους από 1.000 bloggers, writers, content creators/contributors, καθώς και παράγοντες και επαγγελματίες της τουριστικής αγοράς, με έντονη δραστηριότητα στα social media από όλον τον κόσμο.