- Μία νέα μέθοδος διδασκαλίας στα δημοτικά σχολεία, μαθαίνει στους μικρούς μαθητές πολλαπλασιασμό αλλά με έναν διαφορετικό τρόπο από αυτόν που διδάσκονταν έως τώρα.
Η νέα μέθοδος, σύμφωνα... με τον businessinsider ονομάζεται "μέθοδος του κουτιού" και π.χ για να πολλαπλασιάσουμε το 7 με το 23 χωρίζουμε το αριθμούς σε μικρότερα σύνολα. Δηλαδή το 23 γίνεται 20+3
Στην συνέχεια πολλαπλασίαζουμε κάθε ξεχωριστό τμήμα: 20x7 και 3x7
Και τέλος προσθέτουμε τα αποτελέσματα. 140 + 21 = 161 που είναι το αποτέλεσμα του πολλαπλασιασμού του 23 x 7
Δείτε τις διαφορές μεταξύ των δύο τρόπων:
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
UPD 9/6/2014 .
Υπάρχουν όμως και κάποιες ενστάσεις επί του θέματος,όπως αυτές που διατυπώνει φίλος αναγνώστης με σχετικό email του- και τις οποίες οφείλουμε να παραθέσουμε:
1. Αυτόν τον τρόπο τον διδάσκουμε στους μαθητές της Γ' Δημοτικού σαν εισαγωγή στον αλγόριθμο του πολλαπλασιασμού:
http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/
2. Ο πολλαπλασιασμός αυτός επινοήθηκε από τον Ευτόκιο τον Ασκαλωνίτη το 480 π.Χ.!
http://www.peirserron.gr/index.php/programmata/353-eytokios-o-askalonitis
3. Η μέθοδος αυτή είναι η σχηματοποιημένη μορφή της μεθόδου των "διηρημένων αριθμών" και μας παραπέμπει στην επιμεριστική ιδιότητα του πολλαπλασιασμού.
Επειδή το άρθρο σας οδηγεί τους αναγνώστες σε λάθος συμπεράσματα, θα σας παρακαλούσα να το αναδημοσιεύσετε τροποποιημένο ανάλογα.
Δημήτρης Αράπογλου
Δάσκαλος
.