Την είσοδό της στην αγορά κινητής τηλεφωνίας, σε συνεργασία με τη Vodafone, ανακοίνωσε σήμερα η CYTA Eλλάδας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου.
Για «κορυφαία στρατηγική επιδίωξη» της εταιρείας έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της...Cyta Ελλάδας, Γιώργος Κουφάρης, προσθέτοντας πως για την υλοποίηση του σχεδίου ήταν βασικής σημασίας η στήριξη από τη μητρική εταιρεία.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της CYTA Κύπρου, Χρίστος Πατσαλίδης, ανέφερε ότι η εταιρεία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών που επηρεάζουν, άμεσα ή έμμεσα, τη Cyta. Διευκρίνισε, πάντως, πως στόχος είναι η εταιρεία να συνεχίσει την ανεξάρτητη παρουσία της στην αγορά.
Όπως τονίστηκε στη συνέντευξη Τύπου, η είσοδος στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, που σχεδιαζόταν εδώ και πολύ καιρό, ήταν μια «φυσιολογική εξέλιξη και πρόκληση», με την εταιρεία να έχει σήμερα μετατραπεί σε «4 play» πάροχο, προσφέροντας υπηρεσίες κινητής, σταθερής τηλεφωνίας, διαδικτύου και οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Το βασικό πάγιο που προσφέρει η Cyta κυμαίνεται από 9 έως 13 ευρώ και περιλαμβάνει 100 λεπτά προς όλους και 100 λεπτά από συνδρομητές Cyta προς συνδρομητές Cyta. Ο συνδρομητής ανάλογα με τις ανάγκες του, μπορεί να προσθέσει προγράμματα επιπρόσθετου χρόνου ομιλίας, δεδομένων ή μηνυμάτων έναντι 5 ευρώ.
Όσον αφορά τις υποδομές, η εταιρεία επένδυσε περίπου 200 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά, ενώ όσον αφορά τα οικονομικά της, ο κύκλος εργασιών κινείται σταθεροποιητικά. Για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία παρουσιάζει θετικό EBITDA, αλλά συνεχίζει να καταγράφει αρνητικά αποτελέσματα, ωστόσο το 2015 αναμένεται ότι θα περάσει σε θετικό έδαφος.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Για «κορυφαία στρατηγική επιδίωξη» της εταιρείας έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της...Cyta Ελλάδας, Γιώργος Κουφάρης, προσθέτοντας πως για την υλοποίηση του σχεδίου ήταν βασικής σημασίας η στήριξη από τη μητρική εταιρεία.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της CYTA Κύπρου, Χρίστος Πατσαλίδης, ανέφερε ότι η εταιρεία παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών που επηρεάζουν, άμεσα ή έμμεσα, τη Cyta. Διευκρίνισε, πάντως, πως στόχος είναι η εταιρεία να συνεχίσει την ανεξάρτητη παρουσία της στην αγορά.
Όπως τονίστηκε στη συνέντευξη Τύπου, η είσοδος στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας, που σχεδιαζόταν εδώ και πολύ καιρό, ήταν μια «φυσιολογική εξέλιξη και πρόκληση», με την εταιρεία να έχει σήμερα μετατραπεί σε «4 play» πάροχο, προσφέροντας υπηρεσίες κινητής, σταθερής τηλεφωνίας, διαδικτύου και οπτικοακουστικού περιεχομένου.
Το βασικό πάγιο που προσφέρει η Cyta κυμαίνεται από 9 έως 13 ευρώ και περιλαμβάνει 100 λεπτά προς όλους και 100 λεπτά από συνδρομητές Cyta προς συνδρομητές Cyta. Ο συνδρομητής ανάλογα με τις ανάγκες του, μπορεί να προσθέσει προγράμματα επιπρόσθετου χρόνου ομιλίας, δεδομένων ή μηνυμάτων έναντι 5 ευρώ.
Όσον αφορά τις υποδομές, η εταιρεία επένδυσε περίπου 200 εκατ. ευρώ στην ελληνική αγορά, ενώ όσον αφορά τα οικονομικά της, ο κύκλος εργασιών κινείται σταθεροποιητικά. Για την τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία παρουσιάζει θετικό EBITDA, αλλά συνεχίζει να καταγράφει αρνητικά αποτελέσματα, ωστόσο το 2015 αναμένεται ότι θα περάσει σε θετικό έδαφος.
Πηγή: ΑΜΠΕ