- Πάμε για νέο ρεκόρ στον τουρισμό και το 2015, με περισσότερες από 22 εκατομμύρια αφίξεις τουριστών.
Αυτό τουλάχιστον δείχνουν τα μηνύματα από την διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market του Λονδίνου, καθώς... στις προκρατήσεις η Ελλάδα καταγράφει αύξηση της τάξης του 7%-8%, που αντιστοιχεί σε 250.000
Οι εκτιμήσεις δεν είναι τυχαίες, αλλά βασίζονται στις κομβικής σημασίας κινήσεις που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες και έχουν να κάνουν αφενός με την αύξηση πτήσεων και συνδέσεων από βρετανικά αεροδρόμια από αεροπορικές εταιρείες όπως η British Airways αλλά και low cost (π.χ. Rynair, Easyjet κ.λπ.) και αφετέρου με το εντονότερο και πιο ουσιαστικό ενδιαφέρον των tour operators για αρκετούς προορισμούς και με νέες συνεργασίες σε ξενοδοχεία.
«Ο ελληνικός τουρισμός σήμερα δεν είναι μόνο ''ήλιος και θάλασσα''. Είναι ένα πολυεπίπεδο προϊόν, με θεματικές ενότητες που αναπτύσσονται και στόχο έχουν να καλύψουν πλήρως τα ενδιαφέροντα του σύγχρονου και επιλεκτικού επισκέπτη», ανέφερε η υπουργός Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη, η οποία υπογράμμισε: «Προχωρήσαμε σε μεγάλες μεταρρυθμίσεις, με στόχο τη δημιουργία προϋποθέσεων ταχύτερης ανάπτυξης για τον ελληνικό τουρισμό και τη δημιουργία ενός φιλικού επενδυτικού κλίματος. Ο τουρισμός είναι βασικός μοχλός ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία, καθώς τονώνει τις επιχειρηματικές δραστηριότητες και δημιουργεί νέες θέσεις απασχόλησης».
100.000 θέσεις εργασίας
Το στίγμα της επόμενης μέρας έδωσε και ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ (Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων), Ανδρέας Ανδρεάδης, εστιάζοντας στην επιμήκυνση και στην περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση του προϊόντος. Ακόμα έκανε λόγο για ενίσχυση των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με εργαλεία όπως το ΕΣΠΑ, το ΙΝΣΕΤΕ και η Marketing Greece και η προσθήκη ακόμη 100.000 νέων θέσεων εργασίας.
Στην Εκθεση του Λονδίνου η κ. Κεφαλογιάννη παρουσίασε και τη νέα επικοινωνιακή στρατηγική, τονίζοντας πως η Ελλάδα αποτελεί ένα ιδιαίτερα ισχυρό, διαχρονικό και παγκόσμια αναγνωρισμένο brand name. «Ολη η Ελλάδα είναι ένα σύνολο θεών, ηρώων και μύθων», είναι το μότο της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας και συνοψίζεται στην ιδέα ότι οι Ελληνες θεοί και ήρωες της μυθολογίας -που όλοι μας έχουμε γνωρίσει στα παιδικά μας χρόνια- μας ξεναγούν στην Ελλάδα και εξηγούν τη μοναδικότητα αυτής της χώρας. Το μήνυμα θα «τρέξει» κυρίως μέσα από το Διαδίκτυο, την επίσημη σελίδα visitgreece και τα social media που παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυναμική.
Εφη Καραγεώργου