- "Κολλημένοι" με τα social media είναι οι έλληνες χρήστες του διαδικτύου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Focus Bari.
Με βάση τα στοιχεία της συγκεκριμένης έρευνας, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 12.000 ατόμων ηλικίας 13-74 ετών το διάστημα Ιουνίου - Οκτωβρίου 2014, ο μέσος ημερήσιος χρόνος στα social media αγγίζει τα...77,9 λεπτά, ενώ το 69,8% του πληθυσμού σερφάρει σε καθημερινή βάση στο διαδίκτυο.
Στο αποκαλούμενο δυναμικό κοινό μάλιστα η χρήση εκτινάσσεται στα ύψη, μιας και οι νέοι ηλικίας 13-17 ετών χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σε ποσοστό 97,3%, ενώ στις ηλικίες 18-24 το αντίστοιχο ποσοστό βρίσκεται στο 95,2%.
Στην ίδια έρευνα αποτυπώνονται και πιο εξειδικευμένα στοιχεία για τους έλληνες χρήστες του διαδικτύου, οι οποίοι εμφανίζονται να σερφάρουν περισσότερες από δύο ώρες την ημέρα, καθώς ο μέσος όρος χρήσης του ίντερνετ στη χώρα μας είναι τα 136 λεπτά. Οι άνδρες αφιερώνουν στην on-line περιήγηση 142 λεπτά και οι γυναίκες ακολουθούν με 130 λεπτά. Ο μέσος όρος ημερήσιας χρήσης του διαδικτύου ανεβαίνει στις μικρότερες ηλικίες, καθώς οι νέοι ηλικίας 18-24 ετών σερφάρουν 174 λεπτά ημερησίως ενώ οι ηλικίας 13-17 ετών 155 λεπτά. Αλλά και στις μεγαλύτερες ηλικίες παρατηρείται αυξητική τάση, με τον μέσο χρόνο παραμονής στο ίντερνετ να διαμορφώνεται στα 96 λεπτά για την ηλικιακή ομάδα 65-74 ετών και στα 102 λεπτά για τις ηλικίες 55-64.
Εν τω μεταξύ, στην όλη έρευνα καταγράφεται η μεγάλη εξοικείωση των Ελλήνων με τις on-line αγορές, καθώς το 23,7% επιλέγει να κάνει τις αγορές του μέσω διαδικτύου, με τα σχετικά ποσοστά να είναι υψηλότερα για τους άνδρες (28,4%) σε σχέση με τις γυναίκες (19%). Σημειώνεται ότι τους τελευταίους έξι μήνες ο μέσος όρος των on-line αγορών ήταν 5,3 ενώ ο μέσος όρος της δαπάνης φθάνει στα 469 ευρώ.