- Όταν η κρίση χτύπησε για τα καλά την Ελλάδα, εκείνη αποφάσισε να τα αφήσει όλα πίσω και να πάει στην άλλη άκρη του κόσμου.
Έτσι, εγκαταστάθηκε εγκατασταθεί στην Αυστραλία και, έξι χρόνια μετά.. μπορεί να πει με σιγουριά πια ότι έκανε τη σωστή επιλογή.
Στα 30 της χρόνια, η Δήμητρα Μαρκογιαννάκη θεωρείται μία από 50 πιο επιτυχημένες νέες γυναίκες επιχειρηματίες της χώρας και φέτος ανακηρύχθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μια από τις καλύτερες επιχειρηματίες κάτω των 40 ετών.
Συγκεκριμένα, πριν από λίγες ημέρες κατατάχθηκε στην 29η θέση σχετικής λίστας του περιοδικού «Startup Daily».
Με καταγωγή από τα Καλάβρυτα και τα Χανιά, αλλά γεννημένη και μεγαλωμένη στην Αθήνα, σπούδασε αγγλική φιλολογία. Στη συνέχεια αποφάσισε να πετάξει για Μελβούρνη προκειμένου να κάνει το μεταπτυχιακό της στο Global Media Communication. Αρχισε να εργάζεται ως δημοσιογράφος στην ενημερωτική ιστοσελίδα της ομογένειας «Νέος Κόσμος», αλλά η δημοσιογραφία δεν μπόρεσε να την κρατήσει. Την ίδια περίοδο κάποιος φίλος της, τής πρότεινε να φτιάξουν με κάποιους άλλους φίλους τους μια ιστοσελίδα που θα αφορούσε όσους προσφέρουν ή ζητούν φροντιστηριακά μαθήματα ή θέλουν να μάθουν και να ασχοληθούν με κάποιο χόμπι, όπως μαγειρική, ζωγραφική, φωτογραφία...
Πάνω σε αυτήν την ιδέα εργάστηκαν για 6 μήνες, κάνοντας συνεχώς μετατροπές στα δεδομένα τους, μέχρι που βρήκαν τον τρόπο λειτουργίας που ήθελαν για τη σελίδα τους. Ετσι, δημιουργήθηκε από τους πέντε νέους η διαδικτυακή πλατφόρμα WeTeachMe. Σύντομα, εξελίχθηκε και τώρα ουσιαστικά ασχολείται με την παροχή συμβουλών για τη δημιουργία και προώθηση νέων επιχειρήσεων. Παράλληλα, παρέχεται και ένα ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό πρόγραμμα γραφειακής στήριξης. Μάλιστα, η ανάπτυξη του ιστότοπου είναι τέτοια, που σύντομα αναμένεται να επεκταθεί και στο εξωτερικό.
Όπως είχε πει η ίδια, η ομάδα του WeTeachME, μίλησε με περισσότερους από 100 επαγγελματίες διαφορετικών τομέων, από καλλιτέχνες, μέχρι καθηγητές, ώστε να ανακαλύψει παραπάνω λεπτομέρειες για τις δουλειές και τις δυσκολίες καθεμιάς από αυτές. Οι απαντήσεις που έπαιρναν αφορούσαν κυρίως προβλήματα οικονομικής φύσεως που δεν επέτρεπαν την πρόσληψη υπαλλήλων. Ετσι, όλη η δουλειά έπεφτε στους ίδιους τους επαγγελματίες με αποτέλεσμα πολλές από τις επιχειρήσεις τελικά να κλείνουν.
Σκοπός της 30χρονης Ελληνίδας και των συνεργατών της ήταν να καλύψουν ακριβώς αυτά κενά των Αυστραλών επιχειρηματιών, αφού στην ιστοσελίδα τους μπορεί να βρει κανείς πάνω από 12.000 διαφορετικά μαθήματα. Η πλατφόρμα αυτή δημιουργεί την επαφή ανάμεσα στον καθηγητή και στον μαθητή, οι οποίοι μπορούν να κανονίσουν απευθείας πότε και πού θα συναντηθούν, αφού τα μαθήματα δεν γίνονται μέσα από το διαδίκτυο.
Οι δημιουργοί της ιστοσελίδας κερδίζουν το 3% από την συνολική αμοιβή του κάθε διδάσκοντα. Επιπλέον, με μια μηνιαία συνδρομή η σελίδα παρέχει ένα αυτόματο και ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα γραμματειακής υποστήριξης σε όλες τις επιχειρήσεις που προσφέρουν τα μαθήματα