- «Ντου» στο κτήριο όπου στεγάζεται το ΤΑΙΠΕΔ, επί της οδού Κολοκοτρώνη 1-3, έκαναν, στις 8:10 το πρωί της Δευτέρας, μέλη της "αναρχικής" ομάδας «Ρουβίκωνας».
Οι εισβολείς προξένησαν σοβαρές ζημιές στα γραφεία, στον.. 7ο όροφο, σπάζοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εκτυπωτές και κάμερες, ενώ κατέστρεψαν και έγγραφα πριν σπεύσουν να εξαφανιστούν.
Την ευθύνη της επίθεσης ανέλαβε με ανάρτησή της στην ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου Indymedia, η ομάδα «Ρουβίκωνας», «ανεβάζοντας», μάλιστα, και σχετικό βίντεο.
*Ok,η επανάσταση ξεκίνησε.Ραντεβού τώρα για φρέντο στην πλατεία..
Η βλακεία είναι ανίκητη.
