Η βλακεία είναι ανίκητη ...και η εισβολή στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρείται "επανάσταση". - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2015

Η βλακεία είναι ανίκητη ...και η εισβολή στο ΤΑΙΠΕΔ θεωρείται "επανάσταση".

http://greece-salonika.blogspot.com/2015/09/blog-post_638.html

  • «Ντου» στο κτήριο όπου στεγάζεται το ΤΑΙΠΕΔ, επί της οδού Κολοκοτρώνη 1-3, έκαναν, στις 8:10 το πρωί της Δευτέρας, μέλη της "αναρχικής" ομάδας «Ρουβίκωνας».


Οι εισβολείς προξένησαν σοβαρές ζημιές στα γραφεία, στον.. 7ο όροφο, σπάζοντας ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εκτυπωτές και κάμερες, ενώ κατέστρεψαν και έγγραφα πριν σπεύσουν να εξαφανιστούν.

Την ευθύνη της επίθεσης ανέλαβε με ανάρτησή της στην ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου Indymedia, η ομάδα «Ρουβίκωνας», «ανεβάζοντας», μάλιστα, και σχετικό βίντεο.


*Ok,η επανάσταση ξεκίνησε.Ραντεβού τώρα για φρέντο στην πλατεία..
Η βλακεία είναι ανίκητη.