Προφυλάκιση 44χρονης που... προέβλεπε το μέλλον - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Προφυλάκιση 44χρονης που... προέβλεπε το μέλλον


  • Προφυλακίστηκε, μετά την απολογία της, η 44χρονη που κατηγορείται στην υπόθεση εξαπάτησης μέσω μελλοντολογικών προβλέψεων που υποστήριζε ότι έκανε.

Οι τέσσερις συγκατηγορούμενές της αφέθηκαν ελεύθερες, ενώ στις τρεις από αυτές ... επιβλήθηκε ο περιοριστικός όρος της υποχρεωτικής εμφάνισης στο αστυνομικό τμήμα μία φορά τον μήνα.
Και οι πέντε αρνήθηκαν τις κατηγορίες, ενώ η 44χρονη φέρεται ότι αρνήθηκε πως εισέπραξε τα ποσά που την κατηγόρησαν ότι πήρε. «Δεν έχω πάρει αυτά τα χρήματα που με κατηγορούν. Οσα ποσά έχω εισπράξει έχουν μπει στον λογαριασμό μου. Είναι 24.000 ευρώ από τη μία καταγγέλλουσα και 19.000 από την άλλη. Σε καμία από τις δύο δεν έκανα πρόβλεψη θανάτου ή ασθένειας συγγενικού τους προσώπου. Τα χρήματα που μου έδωσαν ήταν για λάδια, μαντζούνια, κομπολόγια, θυμιατά και ευχολόγια», ανέφερε.
«Ηθελαν και ξεμάτιασμα»
Υποστήριξε επίσης ότι οι πελάτισσες «ήθελαν και ξεμάτιασμα από τον Τούρκο ιμάμη. Δεν υπήρξε κανένας εκβιασμός για να αποσπάσουμε χρήματα. Η μία από τις καταγγέλλουσες ερχόταν τρεις φορές την εβδομάδα για αστρολογική πρόβλεψη. Αν προκύψουν ποσά που αποδειχθεί ότι δεν έπρεπε να εισπραχθούν δεν έχω πρόβλημα να τα επιστρέψω. Ποτέ δεν μου παραπονέθηκε πελάτισσα. Η πρώτη καταγγέλλουσα μέχρι και μαντζούνια για το μαντρί είχε πάρει. Εκανε την καταγγελία γιατί το έμαθε ο σύζυγός της».
Bookmark and Share