Διορίστηκες παράτυπα στο δημόσιο; Με μια εξέταση... καθάρισες! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Διορίστηκες παράτυπα στο δημόσιο; Με μια εξέταση... καθάρισες!

Διορίστηκες μετά από εξετάσεις ΑΣΕΠ στο δημόσιο πριν 10-15 χρόνια, με βαθμό 20 στο πτυχίο, για τον οποίο πλήρωσες στο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο χωρίς να έχεις παρακολουθήσει μαθήματα, ενώ άλλοι συνυποψήφιοι σου έμειναν απ έξω, άνεργοι, με μικρότερες νόμιμες βαθμολογίες;
Κανένα πρόβλημα.
Θα ξαναεξεταστείς!


Θα ξαναεξεταστείς και θα νομιμοποιηθεί η παράνομη δουλειά σου στο δημόσιο εδώ και 10-15 χρόνια. Οι άλλοι που μείναν απ έξω; Ας πρόσεχαν. Ας πήγαιναν κι αυτοί σε... σχολές χωρίς άδεια, με καθηγητές χωρίς άδεια κι ας πλήρωναν για να πάρουν πτυχίο με 20. Πού ζεις! Σε κράτος;

Όλα αυτά δεν είναι σενάριο μυθιστορήματος αλλά απόφαση, του υπουργείου Παιδείας, που προφανώς δε θέλει να χάσει τις 2.000 ψήφους όλων αυτών των απατεώνων, που στελεχώνουν και σήμερα το δημόσιο, και των συγγενών τους και τους οποίους εμείς πληρώνουμε κανονικά. Ενώ δεν πληρώνουμε τους άλλους που έμειναν απ έξω από τους διαγωνισμούς γιατί πηγαίναν με το σταυρό στο χέρι. Πού; Στη Νότια Αλβανία, που κατ ευφημισμό λέγεται και Ελλάδα.

Αλλά, ούτε και θέλει να τα χαλάσει με τους ιδιωτικούς καθηγητές και τα ιδρύματα, που παρανόμησαν, και που στα μαλακά τους ρίχνουν…

Πότε γίνονταν όλα αυτά; Από το 1999 μέχρι το 2006, επί πασοκονεοδημοκρατίας. Και ποιος έφερε νόμο για την ακύρωση των πτυχίων; Η τότε υπουργός Μαριέττα Γιαννάκου το 2007, μόλις αποκαλύφθηκε το κύκλωμα, όχι από την κυβέρνηση, φυσικά. Και τι έγινε με την ακύρωση; Μόνο 26 (!) έχουν ακυρωθεί μέχρι σήμερα, «λόγω νομικών δυσκολιών»! Τις οποίες μπορεί κανείς να καταλάβει μόλις διαβάσει πιο κάτω τις ποινές, που επιβλήθηκαν στους απατεώνες καθηγητές.

Ποιοι είναι αυτοί οι περίπου 2.000 με τα «πλαστά» πτυχία; Κυρίως νοσηλευτές και νοσηλεύτριες, που έχουν διοριστεί σε δημόσια νοσοκομεία από το 1999 ως το 2007. Αλλά και άλλοι. Και τι λένε οι επιθεωρητές; Ότι όλοι αυτοί και οι γονείς τους γνώριζαν το καθεστώς φοίτησης και αξιολόγησης και πλήρωσαν για να πάρουν τα πτυχία με τον πλαστό βαθμό 20 και να διοριστούν στο δημόσιο!

Οι παραπάνω πληροφορίες έρχονται μετά από τη χτεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής. Στην οποία ο ειδικός γραμματέας του Σώματος Ελεγκτών Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης αποκάλυψε ότι μετά από έρευνα του Σώματος, δύο ιδιωτικά ΤΕΕ της Άρτας χορηγούσαν σωρηδόν πτυχία με άριστα (20) χωρίς να τηρούν τις προβλεπόμενες διαδικασίες και με διαβλητούς τρόπους. Τι τρόπους; Διαβάστε:

"Κατά το διάστημα 1999-2006» ,αναφέρεται στις διαπιστώσεις του σχετικού πορίσματος, «οι μαθητές των ΤΕΕ "Σχολές Ευρώπη" και "Τομή", μεταξύ άλλων:

- Διδάσκονταν από εκπαιδευτικούς που δεν είχαν διοριστεί νόμιμα.

- Τα δύο εκπαιδευτήρια λειτουργούσαν και απογευματινές ώρες χωρίς άδεια απογευματινής εργασίας.

- Η φοίτηση των σπουδαστών δεν αποδείχθηκε επαρκής ώστε να δικαιούνται συμμετοχή στις εξετάσεις (δεν προσέρχονταν στα μαθήματα, έκαναν απουσίες κλπ).

- Τα απουσιολόγια δεν συμπληρώνονταν ,δεν υπογράφονταν και δεν υποβάλλονταν στη διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Άρτας για θεώρηση.

- Η αξιολόγηση των μαθητών δεν ήταν αντικειμενική αφού στα δύο 4μηνα οι περισσότεροι είχαν προφορική βαθμολογία 20 σε όλα τα μαθήματα, τα θέματα των εξετάσεων ήταν γνωστά εκ των προτέρων στους εξεταζόμενους, γεγονός που καθιστούσε τις εξετάσεις διαβλητές και χωρίς κύρος.

- Γινόταν συστηματική αλλοίωση των γραπτών των εξετάσεων η αντικατάσταση των γραπτών των εξετάσεων.

- Υπήρχαν διπλοεγγραφές σπουδαστών και ορισμένοι κατείχαν τον ίδιο τίτλο από δημόσια και ιδιωτικά ΤΕΕ

- Οι εγγραφές των μαθητών δεν γίνονταν νόμιμα, αφού δεν υπάρχουν απολυτήρια Γυμνασίου και άλλοι πρωτότυποι τίτλοι εγγραφής. Πραγματοποιούνταν εγγραφές στα μητρώα μαθητών πάνω σε ονόματα άλλων, εμβόλιμα σε άλλα διδακτικά έτη, σε τομείς και τάξεις που δεν δικαιούνταν.

- Οι μαθητές δεν διδάχθηκαν τα προβλεπόμενα από το αναλυτικό πρόγραμμα μαθήματα, ούτε τις προβλεπόμενες από τη νομοθεσία ώρες.

- Στο βιβλίο μητρώου μαθητών δεν αναγράφεται αριθμός μητρώου και ημερομηνία έκδοσης για να γίνει ταυτοποίηση των εκδοθέντων τίτλων. Στο ίδιο βιβλίο έγινε αποβιβλιοδέτηση και εκ νέου βιβλιοδέτηση.

- Τα τηρούμενα βιβλία δεν αποτελούν αποδεικτικά του περιεχομένου τους (εγγραφή, φοίτηση και αξιολόγηση) αφού παραποιούνταν και αλλοιώνονταν συστηματικά από την έναρξη λειτουργίας των εκπαιδευτηρίων

- Με τον ίδιο αριθμό μητρώου είχαν δοθεί πτυχία σε διαφορετικούς μαθητές

- Μαθητές με υπέρβαση ορίου απουσιών έλαβαν πτυχίο.

Μετά από όλο αυτό το όργιο τι νομίζετε ότι έγινε;

Όσον αφορά τους 39 εμπλεκόμενους εκπαιδευτικούς οι 34 απ αυτούς αθωώθηκαν πειθαρχικά (σε 5 επιβλήθηκαν στέρηση αποδοχών 3 μηνών!), ενώ με βούλευμα του Συμβουλίου Πλημμελειοδικών Άρτας αθωώθηκαν ποινικά 28 λόγω παραγραφής των αδικημάτων! Ωστόσο εκκρεμεί αναίρεση στον Άρειο Πάγο από μέρους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών.

Και τώρα θα γίνει το μεγάλο ξέπλυμα. Αντί να διωχτούν για απάτη με δόλο όλοι οι «πλαστοί» υποψήφιοι και οι γονείς τους και να απολυθούν, υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στο δημόσιο ταμείο όλα τα λεφτά που παράνομα πήραν εδώ και τόσα χρόνια, θα επανεξεταστούν για να …πιστοποιηθεί η εγκυρότητα των πτυχίων τους! Ποια εγκυρότητα!! Δηλαδή, κοροϊδευόμαστε χοντρά.

Και όσοι τίμιοι, με κανονικά πτυχία έμειναν απ έξω, αντί να διοριστούν τώρα παίρνοντας αναδρομικά ως αποζημίωση ψυχικής οδύνης τα χρήματα που οι άλλοι παράνομα πληρώνονταν, τι θα γίνουν άραγε; Ποιος θα τους αποζημιώσει για τα χρόνια που έχασαν και για τις ζωές που άλλαξαν;

Ας πρόσεχαν, θα πει ο καλός μέσος νεοέλληνας και η κυβέρνησή του, που παρεμπιπτόντως δεν έχει βρει ακόμα κριτικό λόγο να πει για τη διακυβέρνηση 2004-2009.

Ας πρόσεχαν. Παιδεία έτσι κι αλλιώς δεν υπάρχει στη χώρα, παρά σε ελάχιστα ιδιωτικά και ελάχιστα δημόσια σχολεία, μετρημένα στα δάχτυλα. Επειδή η Παιδεία είναι νοοτροπία κεντρικής εξουσίας, που διδάσκεται στο λαό και νοοτροπία λαού, που επιβάλλεται στην κεντρική εξουσία. Και η χώρα δεν έχει τίποτε από τα δύο. Αντίθετα, όλο και πιο πολύ βυθίζεται στην αμορφωσιά.

Κάτι ηρωικούς δασκάλους έχει, που προσπαθούν να μορφώσουν κι όχι να εκπαιδεύσουν. Αντάμα με κάτι ηρωικούς κατοίκους που πάνε ακόμα πεισματικά με το δίκιο στο χέρι και με τις ιδέες τους, χωρίς να τις εξευτελίζουν.

Κι αν υπάρχει ακόμα μια σπίθα πολιτισμού σ αυτό τον τόπο απ αυτούς υπάρχει. Να ναι καλά οι άνθρωποι. Η παρουσία τους μας ζεσταίνει. Και κάθε ελπίδα πάνω τους στηρίζεται. Γιατί από τους άλλους όλους η μπόχα είναι αφόρητη.


του κ.Γ. Παπαδόπουλου-Τετράδη


Bookmark and Share