Η Τσατάνη είχε προειδοποιήσει: Με παρακολουθούν! - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

Η Τσατάνη είχε προειδοποιήσει: Με παρακολουθούν!

 

  • Η εισαγγελέας Εφετών, Γεωργία Τσατάνη, που το βράδυ της Τετάρτης βρέθηκε στο στόχαστρο της τρομοκρατικής οργάνωσης Συνωμοσία των Πυρήνων της Φωτιάς, με βόμβα έξω από το σπίτι της στα Εξάρχεια, είχε προειδοποιήσει την ΕΛΑΣ ότι κινδυνεύει.

Όπως κατήγγειλε το βράδυ ο συνήγορός της...Θ. Σοφός, "αν και είχε ζητήσει αύξηση της φύλαξης της, παρά ταύτα η ελληνική πολιτεία μείωσε τη φύλαξή της, αφαιρώντας κάποιους από τους φύλακες".

Η ίδια είχε κάνει ένσταση γι' αυτό και σε επιστολή της προς το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ , με ημερομηνία 24 Σεπτεμβρίου 2016, ζητούσε την κατεπείγουσα ανάκληση της απόφασης για απόσυρση των αστυνομικών που τη φρουρούν.

Ανέφερε δε και τους λόγους για τους οποίους κινδυνεύει να γίνει στόχος τρομοκρατικών επιθέσεων.

"Επισημαίνω επίσης ότι έχει συμβεί κατόπιν αναφορών των αστυνομικών της ασφαλείας μου να έχει επιληφθεί η Αντιτρομοκρατική υπηρεσία δια ύποπτον παρακολούθηση ατόμων έξωθεν της κατοικίας μου, όπως επίσης και δια αποστολήν υπόπτου δέματος έξωθεν της θύρας εισόδου της οικίας μου", τονίζει στην ένσταση της.

"Το τελευταίο εξάμηνο έχουν κληθεί οι αστυνομικοί της ασφάλειας μου κατόπιν επείγοντος αιτήματος του αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας και έχουν λάβει οδηγίες από την προϊσταμένη αρχή για την επαύξηση των μέτρων ασφαλείας μου και την εντατικοποίηση της παρακολουθήσεως όλου του προγράμματος των κινήσεων μου δια λόγους που αφορούν εις την προστασίαν της ζωής μου και της σωματικής μου ακεραιότητας όπως και πράττουν ανελλιπώς", προσθέτει.
Bookmark and Share