Άλλη μια ...καταπληκτική ιδέα απ΄τον Γ.Μπουτάρη. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Άλλη μια ...καταπληκτική ιδέα απ΄τον Γ.Μπουτάρη.

Τι είπα πάλι..
  • Μετά τις ασυναρτησίες -επιεικώς- περί κατάργησης του ποδηλατόδρομου της παραλίας και την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στους ίδιους χώρους,άλλη μια ....καταπληκτική ιδέα κατέβηκε στο μυαλό του 74χρονου δημάρχου Θεσσαλονίκης.

Τη διοργάνωση διαγωνισμού... ψαρέματος στο Θερμαϊκό, πρότεινε κατά τη σημερινή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, με αφορμή τη συζήτηση για τη νέα παραλία!

"Να κάνουμε ένα διαγωνισμό ψαρέματος και αν θέλετε να τα ψήσουμε επί τόπου, να έρχεται ο κόσμος να τσιμπάει", πρότεινε ο κ. Μπουτάρης.

Μετά το σάλο που προκάλεσε πάντως η εμμονή του για κατάργηση του ποδηλατόδρομου και ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων σε πέντε σημεία στη Ν.Παραλία έσπευσε να ανασκευάσει τα όσα υποστηρίζει το τελευταίο διάστημα και αναφερόμενος στις αντιδράσεις τόνισε πως έχει γίνει "παρανόηση σχετικά με το τι λέει η διοίκηση για το θέμα".
Και -μεταξύ άλλων- στη συνέχεια ..επιχειρηματολόγησε:
"Ας αφήσουμε τις υπερβολές και τους λαϊκισμούς, βεβαίως είναι δημόσιος χώρος αλλά εγώ σαν γεροντάκι θέλω να καθίσω στην καρέκλα, δεν θέλω να απλωθώ στο γρασίδι. Θέλω να καθίσω σε καρέκλα να πιω τον καφέ μου. Εγώ θέλω γκαρσόνι να μου φέρνει τον καφέ μου. Δεν χάνει κανένα δημόσιο χαρακτήρα η παραλία. Η καθημερινή χρήση δημιουργεί άλλες ανάγκες. Και τα καλύτερα αρχιτεκτονήματα του κόσμου έχουν και κουσιούρια, δεν είναι ντροπή"

*Πάμε γι'άλλα...
Bookmark and Share