Χάκερς κατάφεραν και έσπασαν τους διαδικτυακούς τοίχους ασφαλείας του ρωσικού ειδησεογραφικού πρακτορείου Interfax, όπως ανακοίνωσε μέσω facebook ο επικεφαλής του πρακτορείου Γιούρι Πογκορέλι.
Σύμφωνα με εταιρεία που ασχολείται με την κυβερνοασφάλεια, την Group-IB, τουλάχιστον τρία ρωσικά ΜΜΕ βρέθηκαν αντιμέτωπα με κυβερνοεπιθέσεις, μέσω ενός ιού που ονομάζεται Badrabbit. Στο στόχαστρο βρέθηκαν και κρατικοί φορείς της Ουκρανίας.
Ειδικοί εργάζονται πυρετωδώς ώστε να αποκαταστήσουν τη λειτουργία των υπηρεσιών.
