Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα πλοία το 2017 - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 15 Δεκεμβρίου 2017

Ποιοι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν τα περισσότερα πλοία το 2017

Καθώς οι τιμές των πλοίων τόσο για τα νεότευκτα όσο και για τα μεταχειρισμένα καταγράφουν αξιοσημείωτη υποχώρηση σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι κινήσεις που έχουν γίνει από έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι τη χρονιά που ολοκληρώνεται κινήθηκαν ξανά δυναμικά στον τομέα των αγοραπωλησιών πλοίων.


Πρόσφατα μάλιστα γνωστοποιήθηκαν στοιχεία της Allied Shipping Research σύμφωνα με τα οποία διατέθηκαν 4,4 δισ. για 271 πλοία από Έλληνες εφοπλιστές.

Ποιοι είναι όμως εκείνοι που εμφάνισαν την περασμένη χρονιά τη μεγαλύτερη δραστηριότητα;

Σύμφωνα με στοιχεία της VesselsValue, στην κορυφή των ελλήνων αγοραστών μεταχειρισμένων πλοίων βρίσκεται η Dryships (Γ. Οικονόμου) η οποία απέκτησε 12 φορτηγά αξίας 367 εκατ. δολαρίων.
Ακολουθεί η Olympic Shipping Management, του ιδρύματος Ωνάση, η οποία απέκτησε 4 τάνκερ αξίας 274 εκατ. δολαρίων, ενώ την πρώτη πεντάδα στις αγορές μεταχειρισμένων συμπληρώνουν η Navios Maritime Continers (Φράγκου) με 10 πλοία αξίας 171 εκατ. δολαρίων, η Capital Maritime and Trading (Β. Μαρινάκης) με 5 πλοία αξίας 165 εκατ. δολαρίων και η Allseas Marine (Μ. Μποδούρογλου) με δύο πλοία αξίας 100 εκατ. δολάριων.

Σε ό,τι αφορά τις παραγγελίες νεότευκτων, στην κορυφή της ελληνικής λίστας βρίσκεται η Maran Tankers (Αγγελικούσης) με 7 τάνκερ αξίας 560 εκατ. δολαρίων, ακολουθεί η Chartworld Shipping (Λ. Κολλάκης) με 16 παραγγελίες αξίας 455 εκατ. δολαρίων, η Capital Maritime and Trading (Β. Μαρινάκης) με 4 παραγγελίες αξίας 340 εκατ. δολαρίων, η Enesel (Σ. Λαιμός) με 4 παραγγελίες αξίας 332 εκατ. δολαρίων και η TMS Tankers (Οικονόμου) με 4 παραγγελίες αξίας 300 εκατ. δολαρίων.

Σύμφωνα με την Allied Shipping Research οι περισσότερες αγορές του 2017 αφορούσαν σε φορτηγά πλοία, ακολουθούν τα δεξαμενόπλοια, τα containerships και τα πλοία μεταφοράς υγραερίου, ακολουθώντας τις τάσεις της ναυλαγοράς, η οποία είναι πιο ευνοϊκή για το ξηρό φορτίο.
Bookmark and Share