Μόνο 21 χρόνια μετά.. - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Μόνο 21 χρόνια μετά..

Αυτή την εικόνα περίμεναν οι Θεσσαλονικείς για πάνω από 21 χρόνια..

Πρόκειται για την "κεφαλή" του πρώτου μετροπόντικα η οποία,μετά την έλευσή της στην πόλη,παρουσιάστηκε πριν από λίγο κατά τη διάρκεια της πρωινής επίσκεψης του Γ.Σουφλια στο εργοτάξιο της οδού Μοναστηρίου μπροστά στο κτίριο του ΟΣΕ..Να σημειώσουμε πως η πρώτη πρωτοβουλία για την κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ανήκει στον Κωνσταντίνο Πυλαρινό, που ως νομάρχης Θεσσαλονίκης είχε καταφέρει να περιληφθεί στον προϋπολογισμό του μακρινού 1976(!) «κωδικός» που ανέφερε: "Μετρό Θεσσαλονίκης".Πολλά χρόνια πριν το μετρό της Αθήνας υπάρξει -καν-ως ιδέα.. Ωστόσο, η κατασκευή του μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε την τριετία 1986 - ΄89, επί δημαρχίας Σωτήρη Κούβελα. Σύμφωνα με το τότε εγχείρημα του Δημάρχου, το σχέδιο περιελάμβανε την "χάραξη του υπόγειου σιδηροδρόμου κάτω από το οδόστρωμα της οδού Εγνατίας, αρχικά στο τμήμα μεταξύ της οδού Καυτατζόγλου (Στρατιωτικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης 424) και της Πλατείας Δημοκρατίας"..Από τότε πέρασαν αρκετά χρόνια και επιτέλους σήμερα 30/11/2007 είδαν οι Θεσσαλονικείς-με τα μάτια τους-τον περιβόητο μετροπόντικα..Το έργο του μετρό Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει στην πρώτη φάση του 9,6 συν 5 χιλιόμετρα και 13 συν 5 σταθμούς. Τα 9,6 χλμ. και οι 13 σταθμοί αφορούν τη διαδρομή Σιδηροδρομικός Σταθμός-Νέα Ελβετία και τα υπόλοιπα 5 χλμ. και οι 5 σταθμοί τη διαδρομή από το σταθμό Πατρικίου μέχρι την Καλαμαριά.Ο κ.Σουφλιάς επισκέφτηκε και τα γραφεία της Εγνατίας Οδού Α.Ε. όπου και ξαναδήλωσε ικανοποιημένος από την πρόοδο των έργων όπως έκανε και για τα έργα της Αττικό Μετρό Α.Ε..

Bookmark and Share