"Μέριμνα(;) για τους 15.000 φοιτητές που θα αναγκασθούν να μετακομίσουν σε άλλη πόλη" - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013

"Μέριμνα(;) για τους 15.000 φοιτητές που θα αναγκασθούν να μετακομίσουν σε άλλη πόλη"

 Τη φιλοσοφία πίσω από τις αλλαγές στον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας, ανέπτυξε σήμερα ο υπουργός Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλος.

Ο κ. Αρβανιτόπουλος, μιλώντας στην... ΝΕΤ, τόνισε ότι ο εξορθολογισμός, γίνεται με βάση επιστημονικά και πανεπιστημιακά κριτήρια, σημειώνοντας ότι χρειαζόταν το μάζεμα και το νοικοκύρεμα. Υποστήριξε ότι ο ακαδημαϊκός χάρτης της χώρας πρέπει να αρθρώνεται με τον αναπτυξιακό. Δεν υποστηρίζω ότι ο μοναδικός σκοπός της γνώσης είναι η συμβολή στην παραγωγική διαδικασία, αλλά για τους σκοπούς της κοινωνίας δεν μπορεί να είναι αποκομμένη η γνώση από την παραγωγή.

Ανέφερε ότι με τις αλλαγές, υπάρχει μία αύξηση στους εισακτέους όσον αφορά στις θετικές και ιατρικές επιστήμες και μικρή μείωση στις ανθρωπιστικές σπουδές.

Υπογράμμισε ότι σε κάθε συγχώνευση, διασφαλίζεται το διδακτικό και διοικητικό προσωπικό, ενώ ταυτόχρονα σημείωσε ότι θα υπάρξει μέριμνα επιδοτήσεων για να μην υπάρξει επιβάρυνση στην ελληνική κοινωνία.

«Εμείς, δεν είμαστε κοινωνικά ανάλγητοι, έχουμε δείξει ότι στην κρίση πρωταρχικός στόχος μας είναι οι θυσίες των οικογενειών να μην πάνε χαμένες αυτή είναι και η φιλοσοφία όλης αυτής της αλλαγής» συμπλήρωσε. «Θα δούμε το αριθμό αυτών που θα ξεριζωθούν με τους υπολογισμούς μας, δεν υπερβαίνουν τους 10-15.000, και θα ληφθεί μέριμνα».

Παράλληλα, απαντώντας σε σχετικά ερωτήματα, ανέφερε ότι διάλογος υπήρξε και ότι ο διάλογος συνεχίζεται επί των αλλαγών. «Λέμε ναι στο διάλογο, γνωρίζετε ότι είναι η φιλοσοφία μου αυτή αλλά πρέπει να κατανοήσουμε και σε ποια κατάσταση βρίσκεται η χώρα σημείωσε. Θα υπάρξει και επόμενος διάλογος 45 ημερών».

Αναφορικά με τις επιφυλάξεις που διατυπώνονται σημείωσε ότι πρόκειται για αναφαίρετο δικαίωμα και ότι οι προτάσεις που θα γίνουν είναι καλοδεχούμενες.

Επίσης, διαβεβαίωσε ότι τα πτυχία τα οποία δημιουργούνται θα αντιστοιχούν σε επαγγελματικά δικαιώματα και σημείωσε ότι είναι προς το συμφέρον των φοιτητών, κυρίως το επαγγελματικό, να πάρουν πτυχίο από ένα από ένα τμήμα που ισχυροποιείται παρά από ένα τμήμα που δεν θα υπάρχει.

«Και τα ίδια τα παιδιά θα θελήσουν να πάρουν ένα πτυχίο πιο ισχυρό» ανέφερε.

Bookmark and Share