Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Διαδραστικής Διαφήμισης, η οποία διεξήχθη στη διάρκεια του Σεπτεμβρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ολλανδία, το Βέλγιο και τις σκανδιναβικές χώρες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που προέκυψαν, τα 2/3 των χρηστών του Διαδικτύου στην Ευρώπη προτιμούν να ενημερώνονται από τα χιλιάδες ειδησεογραφικά σάιτ και blogs, αφήνοντας στην άκρη τις παραδοσιακές πηγές ενημέρωσης. Στη νέα έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 7.000 πολίτες της Ευρώπης και σύμφωνα με τα αποτελέσματα το 62% αυτών έχει εγκαταλείψει κυρίως την τηλεόραση και τα ενημερωτικά προγράμματά της και πλέον η σχέση του με τη μικρή οθόνη εξαντλείται στην παρακολούθηση ψυχαγωγικών εκπομπών.
Εκτός αυτών οι ερωτώμενοι απάντησαν αναλυτικά και για το ποια από τα παραδοσιακά μέσα εγκατέλειψαν για χάρη του Ίντερνετ. Τα στοιχεία είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά για τις εφημερίδες και το ραδιόφωνο, καθώς μόλις το 28% και 22% αντίστοιχα δήλωσε πως προτιμά τη διαδικτυακή ενημέρωση αντί αυτών, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά πως η πεποίθηση των πολιτών είναι ότι οι εφημερίδες προσφέρουν διεξοδική και αντικειμενική ενημέρωση, ενώ η αμεσότητα του ραδιοφώνου το έχει κάνει απαραίτητο. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει και για τις τηλεοπτικές ειδήσεις τις οποίες εγκατέλειψε για την online ενημέρωση το 40% των ερωτηθέντων, αν και δεν είναι λίγοι οι χρήστες του Ίντερνετ που απολαμβάνουν το αγαπημένο τους κανάλι όχι με τον παραδοσιακό τρόπο αλλά μέσω του υπολογιστή τους..
πηγή"Μ"