"Εμπαιγμός η ασυνεννοησία;
Στην…απόσυρση τα τέλη κυκλοφορίας!
Χωρίς πόρους κινδυνεύουν να μείνουν Δήμοι- Νομαρχίες
Εμπαιγμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή ασυνεννοησία υπουργείων; Ο λόγος για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων που με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη δόθηκαν στις 4 Απριλίου στους Δήμους σε ποσοστό 90%, για να αντιμετωπιστούν τα οξυμένα προβλήματα της αυτοδιοίκησης Α’ βαθμού.
Στην…απόσυρση τα τέλη κυκλοφορίας!
Χωρίς πόρους κινδυνεύουν να μείνουν Δήμοι- Νομαρχίες
Εμπαιγμός της Τοπικής Αυτοδιοίκησης ή ασυνεννοησία υπουργείων; Ο λόγος για τα τέλη κυκλοφορίας αυτοκινήτων που με απόφαση του Υπουργού Οικονομίας Γιώργου Αλογοσκούφη δόθηκαν στις 4 Απριλίου στους Δήμους σε ποσοστό 90%, για να αντιμετωπιστούν τα οξυμένα προβλήματα της αυτοδιοίκησης Α’ βαθμού.
Συγκεκριμένα, η επίσημη ανακοίνωση του Υπουργείου Οικονομίας στις 4 Απριλίου 2008 σχετικά με τα αποτελέσματα της συνάντησης με την ΚΕΔΚΕ ανέφερε για τους δήμους: «Απόδοση από 1/1/2009 στην Τοπική Αυτοδιοίκηση του 90% των τελών κυκλοφορίας από 50% που ίσχυε έως σήμερα, προκειμένου να καλύπτεται το κόστος όλων των αρμοδιοτήτων που έχουν μεταφερθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, με βάση το άρθρο 102 του Συντάγματος, καθώς και οι δαπάνες που προέρχονται από την υλοποίηση του Προεδρικού Διατάγματος 164/2004».Σημειώνεται ότι το υπόλοιπο 10% των τελών αποδίδεται στις Νομαρχίες.Όπως όμως αποκαλύπτει σήμερα η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ.GR το υπουργείο Οικονομικών, μαζί με τα Υπουργεία Μεταφορών και ΠΕΧΩΔΕ σχεδιάζουν την επαναφορά του μέτρου της απόσυρσης αυτοκινήτων από το 2009 με κίνητρο για τους πολίτες, είτε την μείωση του τέλους ταξινόμησης, είτε την απαλλαγή για πέντε ή δέκα χρόνια από τα τέλη κυκλοφορίας.Η αρχική εισήγηση για τα κίνητρα έχει γίνει μάλιστα από το ίδιο το Υπουργείο Οικονομικών που δεν μπορεί να μην γνώριζε, την απόφαση του Γ.Αλογοσκούφη με την οποία τα τέλη κυκλοφορίας δόθηκαν στους ΟΤΑ…Πρακτικά τώρα, με δεδομένο ότι το μέτρο της απόσυρσης έχει να εφαρμοστεί παρά πολλά χρόνια, στην περίπτωση που επιλέγει ως κίνητρο η απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας για πέντε ή δέκα χρόνια, οι δήμοι –κυρίως- αλλά και οι Νομαρχίες θα οδηγηθούν σε οικονομική αφαίμαξη.Με δεδομένο ότι το μέτρο της απόσυρσης είναι μέτρο φιλολαϊκό, οι ΟΤΑ κινδυνεύουν να βρεθούν απέναντι στους πολίτες. Η ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ. GR θεωρεί ότι το Υπουργείο Οικονομίας , οφείλει να αναθεωρήσει τις όποιες σκέψεις, ξεκαθαρίζοντας άμεσα ότι τα τέλη κυκλοφορίας δίνονται οριστικά στους ΟΤΑ και δεν πρόκειται να πάνε στην... απόσυρση