Ο λόγος για το έργο της αναβάθμισης του σιδηροδρομικού σταθμού Θεσσαλονίκης. Η ανάδοχος κατασκευάστρια εταιρεία “Σιδηροδρομικά Έργα ΑΤΕ” διέκοψε τις εργασίες, καθώς δεν υπογράφεται από τη θυγατρική του ΟΣΕ ΕΔΙΣΥ ΑΕ απαιτούμενη συμπληρωματική σύμβαση!
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι η ΕΔΙΣΥ ΑΕ συμφωνεί με την αναγκαιότητα της σύμβασης, αλλά δεν διαθέτει τεχνικό συμβούλιο για να την εισηγηθεί και ως εκ τούτου δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις! Το έργο, προϋπολογισμού 2,1 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2007 και βρισκόταν στο στάδιο της ολοκλήρωσης, περιλαμβάνει την κατασκευή υπόγειας διάβασης από την οδό Μαργαροπούλου μέχρι την πλατεία σιδηροδρομικού σταθμού, εγκατάσταση οκτώ κυλιόμενων σκαλών και τριών αυτόματων ανελκυστήρων, αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Ωστόσο, από την αρχή του έργου διαπιστώθηκε ότι υπήρχε ανάγκη αντιστήριξης και υποθεμελίωσης των τοιχίων κλιματοστασίων, που είχαν κατασκευαστεί τη δεκαετία του ʼ50.
Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι η ΕΔΙΣΥ ΑΕ συμφωνεί με την αναγκαιότητα της σύμβασης, αλλά δεν διαθέτει τεχνικό συμβούλιο για να την εισηγηθεί και ως εκ τούτου δεν μπορεί να πάρει αποφάσεις! Το έργο, προϋπολογισμού 2,1 εκατ. ευρώ, που ξεκίνησε τον Ιανουάριο του 2007 και βρισκόταν στο στάδιο της ολοκλήρωσης, περιλαμβάνει την κατασκευή υπόγειας διάβασης από την οδό Μαργαροπούλου μέχρι την πλατεία σιδηροδρομικού σταθμού, εγκατάσταση οκτώ κυλιόμενων σκαλών και τριών αυτόματων ανελκυστήρων, αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου.
Ωστόσο, από την αρχή του έργου διαπιστώθηκε ότι υπήρχε ανάγκη αντιστήριξης και υποθεμελίωσης των τοιχίων κλιματοστασίων, που είχαν κατασκευαστεί τη δεκαετία του ʼ50.
Έχουν περάσει 17 μήνες από την έναρξη εργασιών και η ανάδοχος εταιρεία δηλώνει ότι “η περαιτέρω συνέχιση των εργασιών (εγκατάσταση ανελκυστήρων κτλ.) καθίσταται εκ μέρους του αναδόχου αδύνατη, καθότι δεν υπάρχει σύμβαση για τις πρόσθετες εργασίες, οι δε ήδη εκτελεσμένες πρόσθετες εργασίες δεν έχουν πληρωθεί. Έχει επιδοθεί ήδη στην ΕΔΙΣΥ ΑΕ σχετική δήλωση διακοπής εργασιών”.
Την ανάπλαση εξήγγειλε το 2001 ο τότε υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας, ενώ το 2003 ο πρώην υπουργός Χρίστος Βερελής είχε διαβεβαιώσει για την κατασκευή της, μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004!
Την ανάπλαση εξήγγειλε το 2001 ο τότε υφυπουργός Μεταφορών Σπύρος Βούγιας, ενώ το 2003 ο πρώην υπουργός Χρίστος Βερελής είχε διαβεβαιώσει για την κατασκευή της, μέχρι τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004!