Ψωμιάδης στη Νομαρχία, - Greece-Salonika| Ενημέρωση και Άποψη

NEWSROOM

Post Top Ad

Τρίτη 31 Μαρτίου 2009

Ψωμιάδης στη Νομαρχία,

Ψωμιάδης και στο...Δήμο;

Email από aftodioikisi.gr

«Είχα πει εδώ και καιρό ότι θα ανακοινώσω τις αποφάσεις μου για το μέλλον μου στην πολιτική ζωή. Αποφάσισα λοιπόν, με το πέρας της τετραετίας, να αποχωρήσω από τη θέση μου και να αφήσω τη νομαρχία σε ασφαλή χέρια, στα χέρια του αδερφού μου Διονύση Ψωμιάδη»!
Αυτό δήλωσε ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης, απαντώντας σε ερώτηση για την υποψηφιότητά του στις επόμενες εκλογές. Οπως είπε χαρακτηριστικά «ο κόσμος μου ζητάει να αλλάξω σελίδα κι όπως ξέρετε ο κόσμος είναι ο καλύτερος σύμβουλός μου».
Να σημειωθεί ότι παλαιότερα ο νομάρχης Θεσσαλονίκης δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο υποψηφιότητάς του για το δήμο Θεσσαλονίκης.."
*Tώρα αν πρόκειται για μια ακόμη πρωταπριλιάτικη φάρσα του Νομάρχη προφανώς θα το μάθουμε αύριο..
Bookmark and Share